اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۷۰۰۶
۵۴۴
۵۴۴
پ

فال فرشتگان ۱۴۰۲/۰۹/۰۹

بر اساس باور بسیاری از افراد، فرشتگان به‌عنوان موجوداتی معنوی، در حوزه‌های مختلف زندگی حضور دارند. گفته می‌شود که فرشتگان آینده انسان‌ها را پیش‌بینی می‌کنند و از اسرار غیب باخبرند.

برترین‌ها: بر اساس باور بسیاری از افراد، فرشتگان به‌عنوان موجوداتی معنوی، در حوزه‌های مختلف زندگی حضور دارند. گفته می‌شود که فرشتگان آینده انسان‌ها را پیش‌بینی می‌کنند و از اسرار غیب باخبرند.

مطالبی که در ادامه می‌خوانید، از یک طرف جنبه سرگرمی دارد و از طرف دیگر، شرایطی فراهم می‌کند تا روز را با باورهای معنوی آغاز کنید.

فال فرشتگان 1402/09/09

فروردین

فرشته بتانی Bethany

 سایه این فرشته نگهبان تا انتهای روز بر روی سر شما باقی خواهد ماند. در نتیجه نیازی برای نگرانی وجود ندارد و خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کنید.  دری به روی شما بسته خواهد شد. این اتفاق، شرایط ناراحتی‌تان را فراهم می‌کند. با این حال غم به دل خود راه ندهید زیرا بسته‌شدن این در، حکمتی دارد که از آن بی‌خبر هستید. در آینده‌ای نزدیک، فرشته‌های نگهبان، درهای جدیدی را پیش روی شما باز می‌کنند.  در اواسط روز، انرژی لازم را از دست می‌دهید و خسته خواهید شد. اجازه ندهید این شرایط تا انتهای روز ادامه پیدا کند. کمی استراحت کنید و با انجام کارهای مذهبی به آرامش برسید. این کارها، نیروی شما را افزایش می‌دهد  و ذهن‌تان را متمرکز می‌کند تا روز را با انرژی بیشتری به پایان برسانید.

اردیبهشت

فرشته ایزابلا Isabella

فرشته نگهبانی که امروز به سراغتان آمده، شرایطی مهیا خواهد کرد تا کارهای جدیدی را آغاز کنید. دل به دریا بزنید و این کارها را به هر قیمتی که شده شروع کنید. مطمئن باشید فرشته‌های نگهبان، شما را تنها نمی‌گذارند و یاری‌رسان شما در انجام کارهای دشوار هستند.  خبری بسیار خوشایند در آینده‌ای نزدیک به دست شما می‌رسد. این خبر را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده و دوستان تبدیل کنید. خطری در کمین شماست. با این حال فرشته‌ نگهبان مواظبتان خواهد بود. از آنجایی که به قول قدیمی‌ها، کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند. روز را با احتیاط بیشتری به پایان برسانید و کارهای خطرناک را کنار بگذارید.  روحیه زحمت‌کشی دارید. این رویکرد از دید فرشته‌ها مخفی نمی‌ماند. در آیند‌‌ه‌ای نزدیک، مزد زحمت‌های شبانه‌روزیتان را دریافت می‌کنید. از این اتفاق درس بگیرید و تلاش بیشتری در زندگی داشته باشید.   مدتی است که از معنویات دور شده‌اید و مانند سابق کارهای مذهبی و نیکوکارانه انجام نمی‌دهید. قبل از اینکه این وضعیت، غضب فرشته‌ها را برانگیزد و شما را از کمک‌های معنوی محروم کند، مشارکت بیشتری در انجام امور مذهبی داشته باشید و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره بگیرید.

خرداد

فرشته یوونه Yvonne

روحیه شاعرانه‌ای دارید و از حضور در طبیعت لذت می‌برید. این روحیه شما را به فردی مهربان در نزد فرشته‌های مهربان تبدیل کرده است. فرشته‌های نگهبان امروز بیشتر از همیشه هوای شما را دارند. اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. به صلاح شماست که دست‌روی‌دست نگذارید و تلاش بیشتری انجام دهید. به فکر شکار موقعیت‌ها باشید و فرصت‌های چشمگیر را به بهانه‌ای برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تبدیل کنید.   انسان باهوشی هستید و کارها را با ذکاوت انجام می‌دهید. این روحیه امروز گره‌ای از مشکلات شما باز می‌کند. مدتی است که ارتباط کمتری با اطرافیان دارید. به یاد داشته باشید که صله رحم، فرشته‌ها را خوشنود می‌کند و کاری پسندیده در درگاه الهی به حساب می‌آید. در اولین فرصت، سری به آشنایان و فامیل بزنید و دیدارها را تازه کنید.    روز شلوغی را در پیش دارید و کارها را باید سریع‌تر از همیشه به پایان برسانید. اجازه ندهید شلوغیِ امروز، افکار معنوی شما را مختل کند. همیشه به یاد خدا باشید و برای انجام کارها از پروردگار و فرشته‌های محبوبِ درگاه الهی کمک بخواهید.

تیر

فرشته اُپال Opal

  شرایط مالی شما مانند سابق نیست و احساس می‌کنید زندگی‌تان از رونق افتاده است. با این حال جایی برای ناامیدی وجود ندارد. در آینده‌ای نزدیک سایه فرشته‌ها روی سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید، پولی به دستتان می‌رسد. برای جلب رضایت پروردگار، قسمتی از این پول را به کارهای خداپسندانه اختصاص دهید. به لحاظ اعتقادی دچار شک شده‌اید و باورهای راسخی ندارید. ادامه این رویکرد نه‌تنها شما را از فرشته‌ها و درگاه الهی دور می‌کند، بلکه باعث افسردگی شما خواهد شد. با افراد صالح ارتباط بیشتری برقرار کنید. نشت‌وبرخاست با این افراد، باورهای مذهبی شما را تقویت می‌کند و شک شما را به یقین تبدیل خواهد کرد.

اَمرداد

فرشته کراک و آنتویینیه Crac & Antoinette

احساس می‌کنید که اعتمادبه‌نفس شما کاهش پیدا کرده و از رویارویی با مشکلات هراس دارید. به صلاح شما نیست که این احساس ادامه پیدا کند. به یاد داشته باشید که فرشته‌های نگهبان، در هر شرایطی مواظب شما هستند. با این دیدگاه، اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا کنید. قرار است کار مهمی انجام دهید، اما شرایط لازم برای انجام این کار مهیا نشده است. فرشته‌های نگهبان در چند روز آینده این شرایط را به نفع شما تغییر می‌دهند. به لطف این وضعیت، کارهای دشوار را به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید.   عشقی آتشین و جگرسوز به جان شما میفتد. عشق و محبت، جایگاه ویژه‌ای در دل فرشته‌ها دارد. در نتیجه این عشق را جدی بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

شهریور

فرشته رافائل Raphael

مدتی است که حوصله اطرافیان را ندارید و سعی می‌کنید فاصله خود را با دوستان و آشنایان حفظ کنید. فرشته‌های نگهبان از هم‌صحبتی شما با اطرافیان خوشنود می‌شوند. از طرف دیگر دوری گرفتن از دوستان و آشنایان، شرایطی برای انزوا و افسردگی شما فراهم می‌کند. از امروز به خودتان قول بدهید که دامنه روابط خود با اطرافیان را گسترش دهید. ندایی از فرشته‌ها در گوش شما تداعی خواهد شد. این ندا در قالب فکری بکر به ذهنتان می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. مطمئن باشید انجام آن، دستاورد چشمگیری به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد کرد.   روز حساسی را در پیش دارید و خطری در کمین شماست. به صلاحتان است که جانب احتیاط را نگه دارید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که وجود نازنین‌تان از هرگونه بلا و خطری محفوظ بماند. احساس سردرگمی خود را با شرکت در جلسه‌های مذهبی و عبادت، از بین ببرید و مطمئن باشید چیزی که برای شما اتفاق میفتد.، به صلاح شماست.

مهر

فرشته اتسه آنا Otzeana

افکار مثبتی داشته باشید و نیمه پُر لیوان را ببینید تا فرشته‌های نگهبان به شما نزدیک‌تر شوند.  فردی به اعضای خانواده و دوستان شما اضافه می‌شود. این فرد ارتباط خوبی با فرشتگان مقرب درگاه خداوند دارد. ارتباط خود را با ایشان عمیق‌تر کنید و رفاقتی دیرینه را با وی برقرار نمایید.  روز احساسی را در پیش دارید. در این روز ممکن است کنترل احساسات خود را از دست بدهید و مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده ایجاد شود. با گفتن ذکر و انجام کارهای آرامش‌بخش، اجازه ندهید به‌راحتی از کوره در بروید وخُلق اطرافیان را تنگ کنید.   فرشته‌‌ای که امروز سایه آن بر سر شما افتاده، نوید از ثروت و دارایی می‌دهد. حواستان را جمع کنید و پولی که به دست می‌آیید را به‌راحتی از دست ندهید.

آبان

فرشته آنائیل Anael

امروز فرشته‌های نگهبان برای شما شرایطی مهیا می‌کنند تا یکی از کارهای دلخواه‌تان را انجام دهید. از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و تا می‌توانید، هنرنمایی کنید. قدر زمان را آن‌گونه که بایدوشاید نمی‌دانید و فراموش‌کرده‌اید که وقت، طلاست. این رویکرد باعث می‌شود تا فرصت‌ها مانند برق‌و‌باد از جلوی چشم شما گذر کند. از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و جلوی اتلاف وقت را بگیرید. مدتی است که مضطرب هستید و آرام و قرار ندارید. این شرایط روحی به پایان خواهد رسید. فرشته‌ای که مواظب شماست، آرامش را به وجود نازنینتان باز خواهد گرداند. اتفاق‌های جدیدی در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق‌ها را به بهانه‌ای برای ایجاد سبک جدیدی در زندگی تبدیل کنید. قلب پاکی دارید و از محبت به اطرافیان غافل نمی‌شوید. نیت شما از دید فرشته‌ها مخفی نمی‌ماند. در نتیجه با ادامه این روحیه و مهرورزی به اطرافیان، روزبه‌روز جایگاهی ویژه‌ در دل فرشته‌های محبوب درگاه الهی پیدا خواهید کرد.

آذر

فرشته مرلینا  Merlina

فرشته دانش و آگاهی همراه شماست. این همراهی را به فال نیک بگیرید و مهارت‌های بیشتری کسب کنید. مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندی‌های شما افزایش پیدا کند، به همان اندازه زندگی‌تان رونق بیشتری خواهد یافت. تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید. برای این تصمیم، عجله نکنید و نظر افراد باتجربه را جویا شوید. دلتنگ هستید و هوای سفر به سر شما زده است. با این حال بهتر است عطای سفر را به لقایش ببخشید. زیرا خطری در این سفر شما را تهدید می‌کند. آرزوی دیرینه‌ای در سر دارید. با این حال آ‌ن‌گونه که باید و شاید برای استجاب دعاهای خود، رازونیاز نمی‌کنید. خواسته‌های خود را با درگاه الهی مطرح کنید و مطمئن باشید فرشته‌های مقربِ خداوند، رازونیازهای شما را بدون پاسخ باقی نمی‌گذارند.

دی

فرشته کاسیل Cassiel

امید خود را از دست داده‌اید و احساس تنهایی می‌کنید. اجازه ندهید این روحیه به شما غلبه کند. لطف فرشته‌ها را فراموش نکنید و همیشه به مرحمت پروردگار امید داشته باشید. از یاد نبرید که پایان شب سیه، سفید است. لحظه‌های حساسی را سپری می‌کنید و کار ارزشمندی را باید به سرانجام برسانید. خوشبختانه فرشته‌ای شما را در انجام این کار همراهی می‌کند. در نتیجه تلاش بیشتری به خرج دهید تا زندگی شما سروسامان بهتری پیدا کند. روز عاشقانه‌ای را در پیش رو دارید. در این روز، فرشته‌ها زندگی شما را سرشار از مهرومحبت می‌‌کنند.    اتفاق ناخوشایندی در زندگی شما رخ داده است. این اتفاق، دائم ذهنتان را مشغول می‌کند. ادامه این وضعیت، شما را افسرده خواهد کرد. به یاد داشته باشید که گذشته‌ها گذشته و افکار ناراحت‌کننده را کنار بگذارید.

بهمن

فرشته یوریل Uriel

جانب انصاف را نگه می‌دارید و همیشه به فکر اطرافیان هستید. فرشته‌های مقرب خداوند از این رویکرد شما راضی هستند و به زندگی‌تان رونق می‌دهند.  هدف خود را در زندگی گم کرده‌اید و احساس می‌کنید زندگی‌تان معنی خاصی ندارد. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. فرشته‌ای که امروز مواظب شماست، به زندگی‌تان معنی می‌بخشد. ارتباط‌های معنوی خود را گسترش دهید و رنگ‌و‌روی عرفانی به زندگی بدهید.  روحیه عجولی دارید و بیگدار به آب می‌زنید. امروز اگر مواظب این روحیه نباشید، کار دست خودتان می‌دهید. به یاد داشته باشید که عجله کار شیطان است. برای خرسندی فرشته‌ها، آرامش بیشتری کسب کنید و عجله را کنار بگذارید. دستاوردهای چشمگیری در زندگی دارید. با این حال، این دستاوردها را نادیده گرفته‌اید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید. از تخریب خودتان دست بر دارید و عزت‌نفس بیشتری پیدا کنید.    فرشته‌های نگهبان، روز آرامی را برای شما رقم می‌زنند. از این آرامش نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای پرکارِ آینده آماده کنید.

اسفند

فرشته آکاشا Akasha

زندگی شایسته‌ای دارید و به لحاظ انجام کارهای نیکو و خردمندانه، الگویی مهم برای اطرافیان به‌حساب می‌آیید. این روحیه باعث شده تا به فردی تبدیل شوید که دوستان و آشنایان روی کمک‌های شما حساب باز می‌کنند. از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید و مطمئن باشید دستگیری از نیازمندان، خوشنودی فرشته‌ها را به همراه دارد.   اشتباهی مرتکب شده‌اید. این اشتباه دامن شما را گرفته و ناراحتی‌های زیادی را تحمل می‌کنید. در آینده‌ای نزدیک شرایطی فراهم می‌شود تا این اشتباه کاملاً از کارنامه زندگی شما پاک شود. مشکل مالی دارید و گرفتاری‌های اقتصادی عرصه را به شما تنگ کرده است. برای حل این مشکل از خدا طلب یاری بجویید. فرشته پول‌و‌ثروت، این مشکل را در چند روز آینده حل خواهد کرد.  اجازه ندهید حس‌و‌حال معنوی از زندگی شما پاک شود. کارهای مذهبی بیشتری انجام دهید و با معاشرت با افراد نیک و خدادوست، سایه فرشتگان را روی زندگی‌تان گسترش دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج