اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۹۳۶۱
۷۱۸۸
۷۱۸۸
پ

سامسونگ از سورپرایز خود رونمایی کرد

با دریافت مجوز جدید توسط گوشی فوق مقاوم گلکسی XCover ۷، به نظر می‌رسد زمان رونمایی آن از چیزی که فکر می‌کردیم نزدیک‌تر است

خبرآنلاین: با دریافت مجوز جدید توسط گوشی فوق مقاوم گلکسی XCover ۷، به نظر می‌رسد زمان رونمایی آن از چیزی که فکر می‌کردیم نزدیک‌تر است.

با دریافت برخی از گواهینامه‌های کشور مالزی توسط گوشی گلکسی XCover ۷، به نظر می‌رسد سازنده‌ی انواع گوشی سامسونگ خود را برای رونمایی از دستگاه فوق مقاوم خود آماده می‌کند. گوشی موردبحث قبل‌تر نیز موفق به دریافت گواهینامه‌ی BIS هند شده بود.

به گزارش Tech Outlook، گوشی یادشده با شماره‌مدل SM-G۵۵۶B موفق به دریافت گواهینامه‌ی SIRIM مالزی شده است. جدیدترین گوشی فوق مقاوم سامسونگ قبلا گواهینامه‌های دیگری از جمله SIG ،NBTC (بلوتوث ۵٫۳) و GCF دریافت کرده بود، در نتیجه می‌توان انتظار داشت زمان رونمایی آن از چیزی که در گذشته گفته شده بود نزدیک‌تر باشد.

سامسونگ از سورپرایز خود رونمایی کرد

قاب پشتی شیاردار و خشن گلکسی XCover 7 میزبان دوربین تکی و فلاش LED دوگانه خواهد بود. این گوشی مدل اصلاح‌شده‌ی سری گلکسی A محسوب می‌شود، ولی برای مقاومت بیشتر موفق به دریافت گواهی‌های IP68 و MIL-STD-810H شده است.

گوشی نام‌برده مجهز به پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس که در انواع گوشی میان رده از آن استفاده می‌شود خواهد بود. از فضای ذخیره‌سازی آن جزئیاتی در دسترس نیست، اما به احتمال زیاد مدل‌هایی با ۶ و ۸ گیگابایت رم خواهد داشت.

گوشی جان‌سخت کره‌ای‌ها به رابط‌ کاربری One UI 6 که بر پایه‌ی اندروید ۱۴ توسعه داده شده است مجهز خواهد بود. قیمت گوشی گلکسی XCover 7 هنوز مشخص نیست، اما ممکن است در سه ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ از آن رونمایی شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج