اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۲۸۲۹
۶۶۱
۶۶۱
پ

معمای مفقود شدن مرموز پسر جوان در تهران

تحقیقات در مورد پسری جوان که از چند ماه پیش به طرز مرموزی مفقود شده است، با بازداشت یک مظنون وارد فاز جدیدی شد.

اعتماد آنلاین: تحقیقات در مورد پسری جوان که از چند ماه پیش به طرز مرموزی مفقود شده است، با بازداشت یک مظنون وارد فاز جدیدی شد.

معمای مفقود شدن مرموز پسر جوان در تهران

والدین این مرد به پلیس آگاهی تهران مراجعه کردند و گفتند فرزندشان مفقود شده است. آنها که اوایل مهرماه شکایت‌شان را مطرح کرده بودند گفتند: پسر ما مدیر یک فست‌فودی است و وضع مالی‌اش هم به‌نسبت خوب است. پسرمان هر شب از مغازه‌اش تا خانه پیاده می‌آمد. خانه ما تا مغازه او فاصله زیادی دارد و آن شب که دیر کرد خیلی نگران نشدیم و با خودمان گفتیم شاید آرام‌تر راه رفته به همین خاطر هنوز نرسیده است؛ اما وقتی دیدیم تاخیر او غیرعادی است، نگران شدیم و پیگیری کردیم. به ما گفتند او از مغازه خارج شده، بنابراین هر اتفاقی برایش افتاده در فاصله خروجش از مغازه تا خانه رخ داده است. پسرمان مجرد است و هیچ وقت بی‌خبر جایی نمی‌رفت. برای همین می‌خواهیم پلیس در یافتن او کمک‌مان کند.

با طرح شکایت این خانواده تحقیقات برای یافتن مرد جوان آغاز ‌شد، اما ردی از او به‌ دست نیامد. همچنین تماسی مبنی بر مطالبه پول برای آزادی او گرفته نشد و این اتفاق فرضیه آدم‌ربایی را هم کمرنگ ‌کرد.

با وجود این، تحقیقات برای یافتن سرنخی از سرنوشت پسر گمشده ادامه داشت تا اینکه حدود یک ماه بعد تلفن همراه او به صورت خیلی کوتاه و آنی فعال شد. همین اتفاق سرنخ جدیدی به ماموران پلیس آگاهی تهران داد. ماموران فردی را که تلفن همراه در اختیار او بود، شناسایی و دستگیر کردند.

بررسی سوابق مظنون دستگیرشده حکایت از آن داشت که او سوابق متعددی در زمینه سرقت لوازم خانه و اعتیاد به مواد مخدر در کارنامه خود دارد. این مظنون در بازجویی‌ها گفت: تلفن همراه را در خیابان پیدا کرده‌ام و اطلاعی از سرنوشت صاحب آن ندارم. فقط روشنش کردم تا ببینم می‌توانم آن‌ را بفروشم و چقدر دستم را می‌گیرد.

مرد بازداشت‌شده در ادامه تحقیقات اعتراف کرد: این موبایل را در یکی از بیابان‌های اطراف تهران پیدا کردم. موبایل کنار یک جنازه افتاده بود که خونی هم بود. نمی‌دانم چه کسی آن جنازه را آنجا انداخته بود. فقط موبایل را برداشتم و می‌خواستم خرج اعتیادم کنم.

با به‌ دست آمدن این سرنخ جدید، پرونده در اختیار بازپرس ویژه قتل قرار گرفت و بازپرس براعه دستور داد کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در این باره تحقیق کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج