adexo3
۱۳۸۶۰۶۵
۶۶۱۶
۶۶۱۶
پ

مدیریت بحران البرز هشدار داد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: شهروندان البرزی ضمن رعایت نکات ایمنی هنگام تردد در ارتفاعات و جاده های کوهستانی از فعالیت های کوهنوردی خودداری کنند.

فارس : مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: شهروندان البرزی ضمن رعایت نکات ایمنی هنگام تردد در ارتفاعات و جاده های کوهستانی از فعالیت های کوهنوردی خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از قرار گرفتن استان به ویژه ارتفاعات و جاده های کوهستانی در وضعیت هشدار سطح زرد خبر داد.

مهدی مهرور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر متناوب امواج ناپایدار از منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن از ظهر چهارشنبه (فردا) تا جمعه رگبار ساعتی و پراکنده باران و برف خبر دارد.

وی افزود: همچنین در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید، احتمال کولاک برف، مه آلودگی و کاهش نسبی دما در استان (به ویژه ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی ) پیش بینی می‌شود.

کاهش دما، بارش برف و باران و احتمال کولاک در محورهای کوهستانی همراه با وزش باد به نسبت شدید برای سه روز آینده استان البرز پیش بینی می شود.

این مقام مسؤول اضافه کرد: در ادامه اثر مخاطره این سامانه اختلال در ترددهای شهری و بین شهری، کاهش میدان دید و لغزندگی سطح جاده‌ها در ارتفاعات و گذرگاه‌های کوهستانی است.

وی ادامه داد: شهروندان البرزی ضمن رعایت نکات ایمنی هنگام تردد در ارتفاعات و جاده های کوهستانی از فعالیت های کوهنوردی خودداری کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج