اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۹۲۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تکذیب یک شایعه درباره معاون روحانی

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور درباره برخی شنیده‌های مرتبط با معرفی شدن وی به عنوان گزینه وزارت علوم گفت: در این خصوص با بنده صحبتی صورت نگرفته است.

خبرگزاری ایسنا: معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور درباره برخی شنیده‌های مرتبط با معرفی شدن وی به عنوان گزینه وزارت علوم گفت: در این خصوص با بنده صحبتی صورت نگرفته است.

دکتر سورنا ستاری امروز در حاشیه دومین دوره دانش‌افزایی خبرنگاران علم و فناوری و همچنین توانمندسازی روابط عمومی‌های وابسته در این حوزه با تاکید بر این که برای گزینه وزارت علوم با بنده صحبتی صورت نگرفته است، تصریح کرد: معرفی شدن بنده به عنوان گزینه وزیر علوم شایعه است.

وی همچنین طی سخنانی کوتاه در دومین دوره تخصصی خبرنگاری علم و فناوری که با حضور جمعی از خبرنگاران و روابط عمومی‌های این حوزه به مدت سه روز در حال برگزاری است، تصریح کرد: ضعف‌های عمده‌ای در این حوزه وجود دارد که برگزاری چنین دوره‌هایی به عنوان شروع محسوب می‌شود.

وی افزود: در این راستا برنامه‌های متعددی در بحث دانش‌افزایی خبرنگاران علم و فناوری و حوزه روابط عمومی در نظر گرفته شده است که از جمله آن می‌توان به برنامه مستندات علمی و تورهای علمی اشاره کرد که در آینده برگزار خواهد شد.

ستاری با بیان این که این کارگاه به عنوان شروع برای فعالیت‌های بعدی است تصریح کرد: بسیاری از اقدامات باید صورت گیرد تا به نقطه مطلوب در این حوزه دست یابیم.

در دومین دوره تخصصی خبرنگاران علم و فناوری و روابط عمومی‌های این حوزه برنامه‌هایی چون کارگاه‌های سیاست‌گذاری در حوزه خبری و رسانه‌یی و همچنین سه دوره آموزشی در بحث روزنامه‌نگاری علمی در نظر گرفته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج