اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۰۴۸۱
۱۷۸۷۲۸
۱۷۸۷۲۸
پ

حکم جدید علی صبوری اعلام شد

وکیل مدافع علی صبوری گفت: در حکم جدید، قاضی رای داد تا موکلم به زندان نرود و تحت نظارت الکترونیک (پابند الکترونیک) قرار بگیرد.

تسنیم: وکیل مدافع علی صبوری گفت: در حکم جدید، قاضی رای داد تا موکلم به زندان نرود و تحت نظارت الکترونیک (پابند الکترونیک) قرار بگیرد.

حکم جدید علی صبوری اعلام شد

حسین شاهرخی؛ وکیل علی صبوری (بازیگر سینما و تلویزیون) در مورد پرونده موکل خود اظهار کرد: در اواخر اسفند سال ۱۳۹۹ در پی بروز علایم بیماری قلبی، موکلم علی صبوری به بیمارستان رجایی تهران مراجعه می‌کند، اما به دلیل بی‌توجهی پزشک کشیک و نهایتاً فشار عصبی وارده بر وی، بین این فرد (علی صبوری) و مأمور پلیس و پزشک کشیک درگیری به وجود می‌آید.

وی افزود: در نهایت پلیس از شکایت خود رضایت داد و قرار شد تا موکل بنده به تحمل دو فقره حبس ۴ ماهه (در مجموع ۸ ماه) محکوم شود.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه به دلیل بیماری و شرایط و اوضاع احوال موکلم در روز واقعه و گذشت پلیس، از قاضی درخواست کردیم تا طبق ماده ۵۰۲ قانون آئین دادرسی کیفری موکلم مشمول مجازات حبس نشود، گفت: در نهایت قاضی رای داد تا از ترفیعات قانونی و قضایی این قانون علی صبوری بهره‌مند و به زندان نرود و تحت نظارت الکترونیک (پابند الکترونیک) قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج