اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۲۰۷۶
۵۹۳
۵۹۳
پ

این آزادراه کاملاً الکترونیکی می‌شود

مدیر عوارضی آزادراه تهران ـ پردیس گفت: از تاریخ بیست و ششم اسفندماه امسال تمام باجه‌های نقدی این آزادراه مسدود و تردد فقط به صورت الکترونیکی میسر خواهد بود.

تسنیم: مدیر عوارضی آزادراه تهران ـ پردیس گفت: از تاریخ بیست و ششم اسفندماه امسال تمام باجه‌های نقدی این آزادراه مسدود و تردد فقط به صورت الکترونیکی میسر خواهد بود.

این آزادراه کاملاً الکترونیکی می‌شود

حمید باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از الکترونیکی شدن تمامی باجه‌های این آزادراه خبر داد و اظهار داشت: پیرو دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی، همچنین طبق بند (ی) تبصره 18 قانون بودجه مبنی بر الزام اخذ عوارض به صورت الکترونیکی این آزادراه نیز به جمع دیگر آزادراه‌های کشور پیوست.

وی افزود: از مورخ بیست و ششم اسفند ماه امسال تردد کلیه وسایل نقلیه در محور آزادراه تهران-پردیس صرفا از لاین‌های الکترونیکی صورت می‌گیرد.

مدیر عوارضی آزادراه تهران ـ پردیس در ادامه سخنانش گفت: از این رو به تمام هموطنان توصیه می‌کنیم جهت پرداخت به موقع عوارض آزادراهی هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و ایجاد کیف پول از طریق اپلیکیشن‌هایی مانند پرنا و یا مراجعه به سایت بانک مسکن اقدام کنند.

باقری تصریح کرد: برای تسهیل این امر باجه‌هایی در عوارضی این آزادراه مستقر شده و خدمات غیرحضوری را به مستقیم به هموطنان ارائه می‌دهند.

وی اضافه کرد: این فرآیند برای آزادراه‌های کل کشور معتبر بوده و بدیهی است در صورت به موقع پرداخت نکردن عوارض در طی 15 روز، نرخ عوارض به صورت پلکانی افزایش یافته و خودروهای متخلف مشمول جریمه خواهند شد.

مدیر عوارضی آزادراه تهران ـ پردیس در پایان خاطرنشان کرد: خودروهای عمومی برای تردد در این آزادراه مشمول 20 درصد تخفیف و خودروهای شخصی که بیش از 40 بار در ماه تردد داشته باشند مشمول 30 درصد تخفیف می‌شوند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج