اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۳۰۷۸
۵۱۴
۵۱۴
پ

واکنش تند روزنامه جوان به نمایندگان غایب در مجلس

نتیجه انتخابات ۱۱ اسفند ، تحلیلهای متفاوتی را به همراه داشته است. واکنشهای اصلاح طلبان و اصولگرایان از زوایای مختلفی مطرح شده و گاهی نیز نسبت به آنها انتقاداتی صورت گرفته است.

برترین‌ها: نتیجه انتخابات ۱۱ اسفند ، تحلیلهای متفاوتی را به همراه داشته است. واکنشهای اصلاح طلبان و اصولگرایان از زوایای مختلفی مطرح شده و گاهی نیز نسبت به آنها انتقاداتی صورت گرفته است.

واکنش تند روزنامه جوان به نمایندگان غایب در مجلس

روزنامه جوان، در یادداشتی واکنش برخی اصولگرایان را رقت برانگیز خوانده و نوشته‌است: این واکنش رقت‌برانگیز اصولگرایان، هم از جهت غیبت بازنده‌های آنان در نخستین جلسه علنی مجلس بعد از انتخابات و هم مهم‌تر از آن در تلاش برای انتساب منتخبان مرحله اول به فهرست‌های کذایی خود است. این نشانه ضعف و نداشتن بلوغ و فهم سیاسی و افراط در توجه به خود است. آن‌هم با این تجربه سال‌های طولانی که همین گروه منتخب را چه‌بسا چهارسال دیگر نیمی را شورای نگهبان کنار بگذارد و نیم دیگر را مردم.

چنانکه شمار «نماینده‌اولی‌ها» در همین مرحله اول به نصف نمایندگان مجلس دوازدهم رسیده است. یعنی مجلسی که با این انتخابات تشکیل خواهد شد، احتمالاً بیش از نیمی از نمایندگان هیچ تجربه‌ای از کار نمایندگی نداشته باشند.

با این وضعیت که معلوم نیست از نقاط ضعف هر دموکراسی است یا نقطه قوت آن (چون دموکراسی هنوز در همه دنیا چیز تازه‌ای است)، آیا بالیدن به منتخبین و نسبت‌دادن آن به جریان خود یا حتی متأسفانه نسبت دادن آن به برخی اشخاص، آیا افتخاری دارد ؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج