اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۴۳۳۱
۳۷۴۴
۳۷۴۴
پ

صدور دستور تازه برای عاملان پخش فیلم درمانگاه قم

دادستان قم گفت: دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کرده اند، صادر شده است.

خبرگزاری مهر: دادستان قم گفت: دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کرده اند، صادر شده است.

صدور دستور تازه برای عاملان پخش فیلم درمانگاه قم

حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب استان قم در خصوص انتشار کلیپ منتشره از یک درمانگاه در قم اظهار کرد: ملت ایران در طول تاریخ خداپرست بوده و ۱۴۰۰ سال است در سایه فرهنگ اسلام زندگی می‌کند و به شدت پایبند به احکام و هنجارهای دین اسلام است و حتی غیرمسلمان‌ها هم در ایران در طول تاریخ به فرهنگ اسلامی ملت ایران احترام می‌گذارند و هیچگاه تظاهر به ضدیت با فرهنگ مردم مسلمان نکردند؛ لذا مردم انتظار دارند معدود افرادی که بعضاً فرهنگ اسلامی را مراعات نمی‌کنند از این غفلت خارج شوند.

وی افزود: در ارتباط با کلیپی که پخش شده به محض اطلاع دادستانی قم دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب قم تاکید کرد: ما از آمران به معروف که شرایط و مراتب آن را مراعات کرده باشند با جدیت حمایت می‌کنیم و در هر صورت به این موضوع قاطعانه، عادلانه و با سرعت رسیدگی می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج