adexo3
۱۴۰۶۶۹۰
۴۴۴
۴۴۴
پ

خبر مهم یک نماینده مجلس درباره شفافیت آرا

نماینده اصفهان گفت: از اسفند ماه سال گذشته، ۲۲۰ نفر از نمایندگان آرای خودشان را شفاف در سامانه گذاشتند که با ابلاغ قانون جدید از ابتدای مجلس آینده همه آرای نمایندگان و حتی فراتر از آن در چارچوب قانون شفاف و به اطلاع مردم می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم: نماینده اصفهان گفت: از اسفند ماه سال گذشته، ۲۲۰ نفر از نمایندگان آرای خودشان را شفاف در سامانه گذاشتند که با ابلاغ قانون جدید از ابتدای مجلس آینده همه آرای نمایندگان و حتی فراتر از آن در چارچوب قانون شفاف و به اطلاع مردم می‌رسد.

خبر مهم یک نماینده مجلس درباره شفافیت آرا

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به طرح شفافیت آرا، اظهار کرد: اولین طرحی که در مجلس یازدهم اعلام وصول شد، طرح شفافیت آرای نمایندگان بود. در مرحله کلیات خود این طرح رای نیاورد و تقاضایی که برای رای گیری مجدد شد هم با ورود یک طرح جدید به جایی نرسید.

درباره طرح جدیدی که از سوی نمایندگان تدوین و مطرح شد، گفت: طرح جدید طرح شفافیت قوای سه گانه بود. برخی از نمایندگان معتقد بودند که حال که می‌خواهیم وارد بحث شفافیت شویم، همه قوا آن قدری که امکانپذیر است، اطلاعات تصمیم‌گیری‌هایشان را در اختیار مردم قرار دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: این طرح هم تصویب شد؛ رفت و برگشت‌هایی با شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام داشت و در هفته‌های اخیر تایید نهایی و ابلاغ شده است.

طغیانی خاطر نشان کرد: اما با این حال از اسفند ماه سال گذشته، ۲۲۰ نفر از نمایندگان آرای خودشان را شفاف در سامانه گذاشتند که با ابلاغ قانون جدید از ابتدای مجلس آینده همه آرای نمایندگان و حتی فراتر از آن در چارچوب قانون شفاف و به اطلاع مردم می‌رسد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج