۱۴۰۷۴۵۲
۱۶۵۴
۱۶۵۴
پ

ارتش تک‌نفره علی ضیا همچنان می‌تازد!

علی ضیا ارتش تک‌نفره است، او بدون هیچ سرمایه‌گذار خاصی و خارج از بستر پلتفرم‌ها کار می‌کند و وایرال می‌شود!

پایگاه خبری صبا: چه خوشمان بیاید و چه نه، علی ضیا از معدود چهره‌های حالا دیگر سابق صداوسیماست که جایگزینی برایش متصور نیستیم. به همین فعالیت‌های تک‌نفره اخیر او نگاه کنید، تک‌نفره به معنای این که در بستر پلتفرم‌ها و سرمایه‌گذاری‌های سنگین نیست، اما شاید تعجب کنید که چگونه این همه وایرال می‌شود؟

این همان راز بی‌جایگزین بودن علی ضیا است. او نبض جامعه‌اش را می‌شناسد و هر چیزی که می‌سازد در نسبت مستقیم با جامعه پیرامونش است. او انگار در میان ذهن‌های مردم پرسه می‌زند و می‌داند که این جامعه در دو سال اخیر خیلی بیشتر زنانه شده، پس پادکست [باضیا] را با محوریت زنان می‌سازد، از الهام پاوه‌نژاد تا مثلا سپیده توکلی.

از آن طرف می‌داند که ویژه برنامه نوروزی ساختن در زمانه عُسرت صداوسیما و در میان فقدان مرجعیت رسانه‌ای کار دشواری‌ست. جایی که نه آن طرف آب برنامه قابل اعتنایی ساخته می‌شود و نه اینجا، ارتش تک‌نفره ضیا وارد می‌شود و برنامه‌اش را موسیقی‌محور می‌کند، همین‌قدر سهل و ممتنع.

ارتش تک‌نفره علی ضیا همچنان می‌تازد!

به مهمان‌هایش نگاه کنید که تا چه حد به فضای جامعه‌اش اشراف دارد، حیدو هدایتی، پدیده‌ای که طی ماه‌های اخیر صدایش در اکسپلور خیلی‌ها شنیده شد، همو که خوانده بود: [به دشتی رسیدی بلندتر بخند] او را جلوی دوربین می‌آورد، چون می‌داند، جوان‌ترها با کدام بخش از موسیقی فولکلور نسبت دارند. یا [آشنا] که طی ماه‌های اخیر مهم‌ترین اسم موسیقی رپ بوده، اصلا همین توجه‌اش به موسیقی رپ، قالبی که برای تین‌ایج‌های رسما گفتمان می‌سازد، پس باید با رسمیت دادن به آن و انکار نکردنش، ذهن بخش مهمی از جامعه را لمس و درک کرد.

ارتش تک‌نفره ضیا اندازه یک سازمان عریض و طویل فضای پیرامونش را می‌فهمد و این حجم مورد توجه قرار گرفتنش اتفاقا اصلا تصادفی نیست. او گفته بود با مردم است و این که بالاتر از کل برنامه‌های تلویزیون دیده می‌شود، احتمالا نشات گرفته از همان [با مردم] و [از مردم بودن] است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج