۱۲۰۷۹۹۷
۲ نظر
۴۲۹۲
۲ نظر
۴۲۹۲
پ

ایمن‌ترین گوشی‌های جهان معرفی شدند

​مدیران شرکت‌ها، سرمایه‌داران بزرگ و سیاستمداران از چه نوع موبایلی استفاده می‌کنند؟ در اینجا ایمن ترین گوشی های جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

گجت نیوز: مدیران شرکت‌ها، سرمایه‌داران بزرگ و سیاستمداران از چه نوع موبایلی استفاده می‌کنند؟ در اینجا ایمن ترین گوشی های جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

در میان تنوع گیج‌کننده بازار گوشی‌های هوشمند، اینکه افراد خاص اعم از مدیران شرکت‌ها یا سیاستمداران به چه نوع گوشی هوشمندی نیاز دارند سوالی است که بسیاری از کمپانی‌های تولیدکننده گوشی و حتی کاربران عادی به آن اهمیت زیادی می‌دهند. به بیان ساده باید گفت این افراد همواره به سراغ ایمن ترین گوشی های جهان می‌روند اما مسئله اصلی این است که امن ترین گوشی های دنیا کدامند؟

ایمن ترین گوشی ها برای افراد سرشناس

تا همین چند سال پیش بازار ایمن ترین گوشی های جهان کاملا در انحصار اپل بود اما حالا شرایط در این بازار استراتژیک کمی متفاوت شده است و شاهد حضور بازیگران جدیدی هستیم.

نسبت به افراد و کاربران عادی،‌ افراد خاصی چون مدیران شرکت‌های بزرگ یا سیاستمداران نیازهای به مراتب بالاتری از گوشی‌های هوشمند دارند و در کنار طراحی ظریف، عملکرد قدرتمند و دوربین باکیفیت،‌ اساسی‌ترین مسئله همواره امنیت و حریم خصوصی است.

اما با این تعریف، بهترین انتخاب برای افراد خاص در دنیای متنوع گوشی‌های هوشمند چه مواردی است؟ ما در این مقاله سه گوشی جدید را به عنوان امن ترین گوشی های دنیا معرفی می‌کنیم که هر یک مزایا و ویژگی‌های خاصی دارند و در صورت لزوم می‌توانند گزینه مدنظر افرادی با نیازهای امنیتی سطح بالا باشند.

سری آنر مجیک ۴ – Honor Magic ۴

ایمن‌ترین گوشی‌های جهان معرفی شدند

سری گوشی‌های پرچمدار آنر مجیک ۴ در اواسط ماه مارس با ارتقا همه‌جانبه‌ای در زمینه‌هایی چون عملکرد پردازشی، نمایشگر، دوربین، شارژ و غیره ارائه شدند و شاید در حال حاضر بهترین پرچمداران اندرویدی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ باشند.

از نظر ظاهری سری Honor Magic 4 با طراحی متقارن و جذابی عرضه شده است که شامل یک ماژول دایره‌ای شکل بزرگ در مرکز قاب پشتی است. پنل پشتی هم زیبا است و هم حس خوبی به کاربر منتقل می‌کند و در دو ساخت مختلف از جنس چرم گیاهی و شیشه ارائه شده است.

در بخش عملکرد سخت‌افزاری نیز سری مجیک 4 به لطف برخورداری از اسنپدراگون 8 نسل 1 بسیار قدرتمند است. این گوشی از نمایشگری با فناوری LTPO با نرخ نوسازی بالای 120 هزتری بهره‌مند است که در شرایط مختلف و در راستای صرفه‌جویی در مصرف انرژی بین 1 تا 120 هرتز در تغییر است.

به لطف به کار بستن فناوری محافظت از چشم PWM با فرکانس بالا 1920 هرتز برای نمایشگر گوشی، کاربر در صورت استفاده طولانی مدت از گوشی هیچ‌گونه احساس خستگی چشم نخواهد داشت.

اگر در محل کار به عکسبرداری یا ضبط ویدیو از اسناد نیاز داشته باشید هم Honor Magic 4 با دوربین‌های فوق‌العاده‌اش گزینه بسیار مناسبی است.

ماژول سه‌گانه دوربین آنر مجیک ۴ دارای یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی است که از زوم ۱۰۰ برابری پشتیبانی می‌کند و با جدیدترین فناوری عکاسی محاسباتی ترکیبی توسعه یافته است تا در موقعیت‌های مختلف مانند روز، شب و یا شرایط زوم عملکرد خوبی داشته باشد.

علاوه بر ظاهر زیبا، عملکرد قدرتمند و دوربین باکیفیت، سری آنر مجیک ۴ در زمینه نیازهای امنیتی و حریم خصوصی نیز خصایص برجسته‌ای دارد.

علاوه بر اینکه رابط کاربری Magic UI 6.0 ویژگی‌های امنیتی جامعی ارائه می‌دهد، این گوشی دارای یک تراشه امنیتی مستقل داخلی است و از سیستم های امنیتی TEE دوگانه پشتیبانی می‌کند.

فراتر از این‌ها، گوشی های سری Magic 4 اولین گوشی‌ها با قابلیت privacy call هستند که در زمان صحبت با تلفن مانع از درز صدای طرف صحبت می‌شود و در محیط‌های کوچک و سربسته‌ای مانند آسانسور، دفتر کار و یا حتی مترو بسیار کارآمد است.

سری هواوی پی ۵۰ – Huawei P۵۰

ایمن‌ترین گوشی‌های جهان معرفی شدند

سری گوشی‌های هواوی پی ۵۰ نیز از آن گوشی‌های پرچمداری است که ارزش توجه افرادی با نیازهای خاص امنیتی را دارد.

پرچمداران جدید هواوی که به طور خاص بر طراحی زیبا و نازک و کیفیت عکاسی بالا تمرکز دارند در جولای سال گذشته در چند نسخه عرضه شدند.

قابلیت‌های دوربین سری P50 مانند همه دیگر پرچمداران سالیان گذشته هواوی در سطح بالایی قرار دارد. دوربین سری پی 50 از طراحی دو حلقه‌ای خاصی بهره‌مند است و از سنسورهای 50 مگاپیکسلی واید، 40 مگاپیکسلی سیاه و سفید، 64 مگاپیکسلی پریسکوپ و 13 مگاپیکسلی اولتراواید تشکیل شده است. این دوربین زوم 3.5 برابری اپتیکال و 200 برابری دیجیتال را نیز ارائه می‌کند.

فراتر از این‌ها سری گوشی‌های پی 50 از سیستم‌عامل اختصاصی Harmony استفاده می‌کنند که سبب می‌شود گوشی‌های هواوی به سادگی با تبلت‌ها، رایانه‌ها، تلویزیون‌ها و دیگر گجت‌ها و لوازم‌ خانگی هوشمند هواوی ارتباط برقرار کنند.

سری اپل آیفون ۱۳ – Apple iPhone ۱۳

ایمن‌ترین گوشی‌های جهان معرفی شدند

سری گوشی‌های آیفون ۱۳ در سپتامبر سال میلادی گذشته روانه بازار شدند و حالا تقریبا ۶ ماه از عرضه آن‌ها می‌گذرد.

نمایندگان جدید اپل با پردازنده جدید و قدرتمند A15، کاهش بریدگی نمایشگر و نرخ نوسازی صفحه 120 هرتزی (که البته منحصر به نسخه‌های پرو است) عرضه شده و نسبت به نسل پیشین در بخش طول عمر باتری پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند.

در مجموع گوشی‌های جدید اپل ویژگی‌ها و مزایای بسیاری دارند و از اکوسیستم امن و جامع iOS بهره‌مند هستند که بسیار روان و کارآمد است.

تنها مشکل در راه خرید آیفون ۱۳ احتمالا مربوط قیمت بسیار بالای آن‌ها به خصوص برای مدل‌های پرو و پرو مکس است اما در هر حال تاکید و تمرکز خاص اپل بر ویژگی‌های امنیتی سطح بالا سبب شده تا ما سری آیفون ۱۳ را هم در فهرست ایمن ترین گوشی های جهان جای دهیم.

نتیجه‌گیری

دنیای گوشی‌های موبایل رده‌بالا و گران‌قیمت طی سالیان مدیدی جوی انحصاری در دست یکی دو برند خاص داشت اما در سالیان اخیر و با اضافه شدن برندهای چینی چون آنر، کمی رقابتی‌تر شده است.

با وجود اینکه اپل به واسطه سال ها حضور در این رده قیمتی در میان افراد خاص چون مدیران شرکت‌ها یا سیاستمداران شناخته شده است، اما سری پی ۵۰ و آنر مجیک ۴ نیز با ویژگی‌های خاص و مهم خود از گوشی‌هایی هستند که باید آن‌ها را در نظر داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      ایمن ترین گوشی جهان موبایلی هستش که رییس جمهور آمریکا در دستش هست اون آیفون ۱۳ هستش

    • ناشناس

      گوشی های چینی وسیله جاسوسی برای حکومت کمونیست چین هستند
      در حال حاضر هواوی از این نظر مورد تحریم آمریکا است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج