اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۱۵۵۰
۳ نظر
۸۲۹۷
۳ نظر
۸۲۹۷
پ

رقابت سخت ایران و افغانستان در یک مورد تاسف‎‌بار!

بررسی آخرین رتبه‌بندی سرعت اینترنت در ایران و برخی کشورهای همسایه از سوی سایت اسپیدتست، گویاست که امارات با سرعت اینترنت ثابت ۲۵۷.۱۴ مگابیت بر ثانیه در جایگاه نخست منطقه قرار دارد، در حالی که سرعت اینترنت ثابت در ایران ۱۳.۵۱ مگابیت بر ثانیه و تنها بالاتر از کشورهای ترکمنستان و افغانستان است.

سیتنا: بررسی آخرین رتبه‌بندی سرعت اینترنت در ایران و برخی کشورهای همسایه از سوی سایت اسپیدتست، گویاست که امارات با سرعت اینترنت ثابت ۲۵۷.۱۴ مگابیت بر ثانیه در جایگاه نخست منطقه قرار دارد، در حالی که سرعت اینترنت ثابت در ایران ۱۳.۵۱ مگابیت بر ثانیه و تنها بالاتر از کشورهای ترکمنستان و افغانستان است. در همین حال، قطر با سرعت اینترنت همراه ۲۸۶.۴۲ مگابیت بر ثانیه در صدر جدول کشورهای منطقه قرار دارد و ایران با سرعت ۳۴.۷۱ مگابیت بر ثانیه در اینترنت همراه بالاتر از کشورهای ارمنستان، عراق، پاکستان، روسیه و افغانستان ایستاده است.

 بررسی آخرین رتبه‌بندی سرعت اینترنت در ایران و برخی کشورهای همسایه از سوی سایت اسپیدتست، گویاست که امارات با سرعت اینترنت ثابت ۲۵۷.۱۴ مگابیت بر ثانیه در جایگاه نخست منطقه قرار دارد، در حالی که سرعت اینترنت ثابت در ایران ۱۳.۵۱ مگابیت بر ثانیه و تنها بالاتر از کشورهای ترکمنستان و افغانستان است. در همین حال، قطر با سرعت اینترنت همراه ۲۸۶.۴۲ مگابیت بر ثانیه در صدر جدول کشورهای منطقه قرار دارد و ایران با سرعت ۳۴.۷۱ مگابیت بر ثانیه در اینترنت همراه بالاتر از کشورهای ارمنستان، عراق، پاکستان، روسیه و افغانستان ایستاده است.

سایت اسپیدتست (www.speedtest.net) سرعت و کیفیت اینترنت همه کشورهای جهان را مورد سنجش قرار می‌دهد و هر ماه میزان افزایش یا کاهش سرعت را با رتبه‌بندی آن‌ها نشان می‌دهد.

آخرین داده‌های سایت اسپیدتست که معیار سنجش آن بر اساس اینترنت داخلی کشورها و نه اتصال به اینترنت بین الملل است، نشان می دهد که آمار مربوط به ماه فوریه سال ۲۰۲۴ (بهمن-اسفند ۱۴۰۲) بر اساس شاخص «میانه» جایگاه اینترنت سیار و ثابت کشورهای مختلف چگونه است.

بر این اساس امکان مقایسه سرعت اینترنت ثابت و همراه در ایران با سایر کشورهای همسایه میسر و به شرح جدول ذیل است:

رقابت سخت ایران و افغانستان در یک مورد تاسف‎‌بار!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابوالفضل

      فقط ادعا و شعار داریم.. همین ،همه جامون توخالیه..

    • Masoud

      از ارزش پول افغانستان در برابر ریال هم صحبت کنید اینترنتو میشه باهاش کنار اومد!

    • حمید

      اگه جدول مقایسه رو دقت کنید پی می‌برید سرعت اینترنت بسته به جمعیت هر کشور داره یعنی هر کشوری که جمعیتش زیاده سرعت اینترنت کمتره و جالب‌تر اینکه درکشور ما علاقمندان به اینترنت واقعا زیاده چرا که ما ایرانیا هم ماجراجو هستیم و بالاترین سرعت اطلاعات مخابره و حتی نظر دهی تو هر قضیه ای رو داریم اینه دلیل پایین بودن سرعت اینترنتمون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج