adexo3
۱۴۱۳۲۱۵
۲۸۲۰
۲۸۲۰
پ

پیش‌بینی جدید از نحوه انتقام ایران از اسرائیل

خبرنگار ارشد شبکه خبری اسکای روز جمعه در گزارشی اعلام کرد که پاسخ تلافی‌جویانه ایران به حمله رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، «مناسب» و «قوی» خواهد بود اما منجر به جنگ تمام عیار در منطقه غرب آسیا نخواهد شد.

ایرنا: خبرنگار ارشد شبکه خبری اسکای روز جمعه در گزارشی اعلام کرد که پاسخ تلافی‌جویانه ایران به حمله رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، «مناسب» و «قوی» خواهد بود اما منجر به جنگ تمام عیار در منطقه غرب آسیا نخواهد شد.

پیش‌بینی جدید از نحوه انتقام ایران از اسرائیلپیش‌بینی جدید از نحوه انتقام ایران از اسرائیل

دومینیک واگورن در این گزارش دو دقیقه‌ای گفت: اسرائیل در جریان جنگ غزه به متحدان و گروه‌های نیابتی ایران حمله، اما از رویارویی مستقیم خودداری کرده بود. با این حال حمله مستقیم به ساختمان متعلق به سفارت ایران در دمشق در یکم آوریل فرق داشت.

 رهبر معظم ایران آیت الله خامنه‌ای گفته‌اند که اسرائیل باید تنبه شود و تنبیه خواهد شد. اگر ایران اقدام تلافی‌جویانه انجام ندهد ضعیف نشان داده خواهد شد. اما سووال این است که این کشور چگونه پاسخ می‌دهد و آیا می‌تواند از بروز جنگ تمام عیار در منطقه جلوگیری کند.

این خبرنگار انگلیسی سپس به گمانه‌زنی درباره نحوه پاسخ ایران پرداخت و گزینه‌های ایران برای حمله به فلسطین اشغالی از کشورهای منطقه‌ای و داخل ایران را مورد بررسی قرار داد.

وی ضمن اشاره به احتمال حمله سایبری ایران علیه رژیم صهیونیستی، افزود: ایران تاکنون خویشتنداری نشان داده تا از جنگ گسترده‌تر در منطقه جلوگیری کند. این کشور ممکن است از قدرت نظامی لازم برای جنگ تمام عیار در منطقه برخوردار نباشد اما آنچه آیت الله خامنه‌ای و مشاوران ایشان تصمیم‌ بگیرند احتمالا یک پاسخ مناسب خواهد بود که در اندازه حمله صورت گرفته علیه ساختمان کنسولگری ایران قوی باشد و منجر به بروز جنگ تمام عیار نشود.

واگورن در همین حال به تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی، و آمریکا و متحدانش در منطقه اشاره کرد و مدعی شد: این خطر وجود دارد که اوضاع از کنترل خارج و خاورمیانه دچار یک درگیری فاجعه‌بار شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج