۱۴۱۴۷۲۴
۱۳۸
۱۳۸
پ

رپورتاژ آگهی

چگونه از اصل بودن دستگاه لیزر کندلا مراکز مطمئن شویم؟

جهت اطمینان پیدا کردن شما متقاضیان لیزر کندلا، در ادامه روشی را معرفی می‌کنیم تا به طور قطعی از اصل بودن کندلا مراکز لیزر مطمئن شوید.

لیزر موهای زائد به یکی از محبوب‌ترین روش‌های درمان رفع موهای زائد، به خصوص در بین خانم‌ها، تبدیل شده است. کندلا به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای بازار ایران و جهان عملکرد خیره‌کننده‌ای در زمینه لیزر موهای زائد از خود نشان داده است. اما با افزایش تقاضای مراجعه‌کنندگان برای استفاده از دستگاه لیزر کندلا و مطرح شدن این نام، در مواردی شاهد این بودیم که برخی افراد سودجو با تولید دستگاه لیزر تقلبی از نام کندلا سوء استفاده می‌کنند و آن را در بازار به کلینیک‌ها با نام کندلا و قیمت پایین‌تر به فروش می‌رسانند.

خوشبختانه این موضوع با پیگیری‌های مراجع ذی صلاح در ایران به حداقل رسیده است و تمامی کلینیک‌هایی که دستگاه کندلا تقلبی خریداری کرده باشند به دستور مراجع قانونی پلمپ و دستگاه لیزر کندلا تقلبی آن‌ها جمع‌آوری می‌شود. با این شرایط احتمال استفاده از دستگاه لیزر تقلبی کندلا توسط مراکز به حداقل رسیده است ولی جهت اطمینان پیدا کردن شما متقاضیان لیزر کندلا، در ادامه روشی را معرفی می‌کنیم تا به طور قطعی از اصل بودن کندلا مراکز لیزر مطمئن شوید.

استعلام نام مرکز یا نام پزشک از وبسایت نمایندگی رسمی کندلا در ایران (مطمئن‌ترین روش)

بهترین روش برای اطمینان از اصل بودن دستگاه لیزر کندلا ، استعلام نام پزشک یا نام مرکز مورد نظر از طریق وبسایت پرتو درمان صمیمی، بخش "استعلام دستگاه لیزر کندلا" است. در این سامانه شرایط لازم فراهم شده است تا تمامی پزشکانی که دستگاه لیزر کندلا خریداری کرده‌اند، با بارگذاری مدارک مورد نیاز، مشخصات خود را در وبسایت این شرکت ثبت نمایند. با انجام این کار تمامی بیماران می‌توانند با خیالی راحت درمان لیزر خود را انجام دهند و کلینیک‌ها مشکلی در خصوص اثبات اصل بودن دستگاه خود نداشته باشند.

چگونه از اصل بودن دستگاه لیزر کندلا مراکز مطمئن شویم؟

درنتیجه جهت استعلام کافی است مطابق مراحل زیر عمل نمایید:

  • وارد وبسایت www.samimilaser.com (وبسایت رسمی شرکت پرتو درمان صمیمی) شوید.
  • از طریق منو، گزینه "استعلام" را انتخاب و سپس روی تب "استعلام دستگاه لیزر کندلا" کلیک نمایید.
  • پس از بارگذاری صفحه به سمت پایین اسکرول کنید تا باکس سرچ و استعلام دستگاه لیزر کندلا را مشاهده کنید.
  • سپس در باکس جستجو نام پزشک (همراه با کلمه دکتر و به صورت کامل) یا نام مرکز (بدون کلمه کلینیک یا مرکز) مورد نظر خود را وارد نمایید.
  • در صورت مورد تایید بودن پزشک یا مرکز، نام آن‌ها همراه با شهر و آدرس تقریبی نمایش داده می‌شود.
  • در صورتی که با عبارت "موردی یافت نشد" مواجه شدید بدین معنی است که مرکز مورد نظر دستگاه اصل ندارد. البته توجه فرمایید پیش از سرچ، از مرکز یا پزشک بخواهید تا نامی که با آن قابل سرچ هستند را به شما اعلام کنند. زیرا ممکن است مرکز با نام پزشک مشخصی ثبت نام کرده باشد.

آیا از نظر عملکردی دستگاه‌های تقلبی با اصل تفاوت چشم‌گیری دارد؟

همان طور که گفته شد، دستگاه‌های تقلبی کندلا توسط نهادهای مربوطه شناسایی و پلمپ می‌شوند و بهترین روش برای اطمینان از اصالت دستگاه، مراجعه به سایت پرتو درمان صمیمی است. اما برخی از افراد این سوال برایشان پیش ‌میاید که از نظر عملکردی تفاوتی بین کندلا اصلی و تقلبی وجود دارد یا تنها این قضایا بخاطر برند و حق مالکیت است؟

در واقع دستگاه‌های تقلبی و غیر استاندارد شاید از نظر ظاهری به دستگاه‌های اصل کندلا شباهت‌ داشته باشند ولی از نظر تکنولوژی، کیفیت و عملکرد اصلا به دستگاه کندلا شباهتی ندارند. همچنین استفاده از این دستگاه‌های تقلبی جز آسیب به سلامتی، هدر دادن وقت و صرف هزینه بالا ثمره‌ای برای بیماران نخواهد داشت. پس با همه این توضیحات با آگاهی انتخاب کنید

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج