۱۳۰۸۵۹۸
۴۶۸۴
۴۶۸۴
پ

دل‌نوشته برای حسام محمودی که درگذشت

وحید آقاپور در یادداشتی در رثای حسام محمودی نوشت از او از جز خوبی، صمیمیت و محبت چیزی در یادش نیست و رفتن دوست و همکارش، برایش اندوه بسیار به‌بار آورده است.

ایران تئاتر نوشت: وحید آقاپور، به بهانه درگذشت حسام محمودی، بازیگر ۳۷ ساله تئاتر و تلویزیون که ۱۲ اردیبهشت‌ بر اثر ایست قلبی در منزلش از دنیا رفت، یادداشتی نوشت.

دل‌نوشته برای حسام محمودی که درگذشت

در متن یادداشت وحید آقاپور آمده است:

«مرگ نابهنگام دوست هنرمندم حسام محمودی‌فرید همه‌ ما را دچار اندوه و ناباوری کرد. حسام بازیگر توانا و سختکوشی بود که اغلبمان تصویر او را با لبخند، آرامش و امید به یاد می‌آوریم.

من با حسام در دو سریال همبازی بودم؛ اولی سریال «لحظه‌ گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان بود. سریالی که مخاطبان آن روزگار تلویزیون دوستش داشتند. حسام در آن سریال نقشی بازی می‌کرد که با بزنگاه‌های حسی و عاطفی پررنگی همراه بود و حسام به زیبایی و مهارت توانسته بود زیر و بم آن نقش را درک کند و در معرض نگاه تماشاگران قرار دهد. و در مقطع میانسالی آن نقش، حسام ۳۰ ساله به خوبی توانسته بود ۴۰ سالگی آن کاراکتر را به تصویر بکشد.

پس از آن سریال به همراه هم در برنامه‌ «خندوانه» شرکت کردیم. حسام به همراه دختر کوچکش هانا در برنامه حضور یافت؛ عشق به فرزند و خانواده، شیطنت کودکانه، شوق زندگی و صداقت را می‌شد در همان برنامه‌ کوتاه در حسام دید و از معاشرت و مصاحبت با او خوشحال شد.

همکاری دیگرمان هم سریال «دلدار» کاری از برادران محمودی بود. حسام با من تماس گرفت و من را به آن کار دعوت کرد و اغلب سکانس‌های من در آن کار، مقابل حسام بود. آنجا بیشتر با هم رفیق شدیم و صمیمی‌تر شدیم. صمیمیتی که ادامه داشت تا خبر هولناک ۱۳ اردیبهشت به گوش‌مان رسید.

من از حسام جز خوبی، صمیمیت و محبت چیزی در یادم نیست.

آرزو می‌کنم خداوند توان تحمل این داغ را به پدر و مادر، همسر و دختر نازنینش عطا کند.»

حسام محمودی، متولد یکم فروردین سال ۱۳۶۵ در تهران بود. او فارغ‌التحصیل رشته حقوق قضایی و فوق‌لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس بود که از تئاتر فعالیت هنری‌اش را شروع کرد و در ادامه به بازیگری در سینما و تلویزیون پرداخت.

این بازیگر جوان در نمایش‌های «پایتخت ریودوژانیرو کجاست؟»، «مثل سگ» و... بازی کرده است.

«غریب»، «رمانتیسم عماد و طوبا»، «آستیگمات»، «سد معبر»، «مرگ ماهی»، «امروز»، «حق سکوت»، «مردن به وقت شهریور»، «شب بیرون» و «خسته نباشید!» از دیگر فیلم‌های سینمایی این بازیگر بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج