adexo3
۱۴۲۲۱۷۵
۲ نظر
۲۱۶
۲ نظر
۲۱۶
پ

هیچ کدام از محصولات سیلانه سبز تست حیوانی ندارند

امروزه روش­های جایگزینی در دسترس قرار گرفته ­اند که توانسته­اند نتایج بسیار دقیقی را در اختیار دانشمندان و توسعه­ دهندگان محصولات آرایشی بهداشتی قرار دهند.

به عقیده دانشمندان بسیاری از تست­های حیوانی جنبه علمی نداشته و نتایج دقیقی را ارائه نمی­دهند. همچنین آزمایش حیوانی یک روش خشونت­آمیز و غیرانسانی محسوب شده و تولیدکنندگان برتر محصولات آرایشی و بهداشتی از آن خودداری می­کنند. امروزه روش­های جایگزینی در دسترس قرار گرفته­اند که توانسته­اند نتایج بسیار دقیقی را در اختیار دانشمندان و توسعه­دهندگان محصولات آرایشی بهداشتی قرار دهند. روش­های کاشت سلولی، تست بافت انسانی و مدل­های کامپیوتری تنها بخشی از این روش­های نوین و کارآمد محسوب می­شوند. به لطف این روش­ها دیگر لزومی برای انجام روش­های غیرانسانی وجود ندارد.

هیچ کدام از محصولات سیلانه سبز تست حیوانی ندارند

تاریخچه تست های حیوانی در یک نگاه

مطالعات حیوانی از قدمت بسیار بالایی برخوردار بوده و آغاز آن به 3 قرن پیش از میلاد مسیح بازمی­گردد. این آزمایشات در قرن نوزدهم و بیستم رواج بسیار زیادی را تجربه کرده و حتی به یک رویه قانونی مبدل شد؛ با این حال، با توسعه علم مسئله بدرفتاری با حیوانات مطرح شد و این مسئله موجبات پیدایش روش­های جایگزین را فراهم آورد. در نهایت برخی از این روش­های جایگزین به میزانی توسعه یافتند که توانستند نتایج دقیق­تری از آزمایشات حیوانی را در اختیار قرار دهند.

چرا باید از انجام تست های حیوانی اجتناب کرد؟

برخی از دلایل کنار گذاشتن این تست­ها واضح و کاملا قابل درک هستند. به طور مثال، غیرانسانی بودن این روش­ها را می­توان یک دلیل موجه دانست. موجوداتی که تحت این تست­ها قرار می­گیرند، پس از اعمال تست آزار دیده و آلوده یا کشته می­شوند. نگهداری این موجودات و حتی از بین بردنشان نیز خطر آلودگی محیط زیست را به همراه دارد. علاوه بر این، دانشجویان و فعالین این آزمایشگاه­ها متحمل آسیب­های روحی می­شوند؛ چراکه، این ارتباط خشونت‌آمیز برای هر دو طرف مخرب است. به همین سبب توسعه­دهندگان مطرح ایران و سایر کشورها، این روش­ها را محکوم کرده و تبعات آن­ها را جدی می­گیرند.

هیچ کدام از محصولات سیلانه سبز تست حیوانی ندارند

Cruelty-Free یا لوازم آرایشی و بهداشتی بدون تست حیوانی چیست؟

به محصولات آرایشی و بهداشتی که از روش­های مدرن جهت تأمین ایمنی محصولات خود استفاده کرده و در طی روند آزمایشات خود به حیوانات آسیب نمی­رسانند، کرولتی فری گفته می­شود. برندهایی که از این عنوان برخوردار هستند، انجام آزمایشات حیوانی را غیراخلاقی تلقی کرده و روش­های به‌مراتب دقیق­تری را دنبال می­کنند.

تست های جایگزین تست های حیوانی

هم­اکنون فعالین مطرح صنایع دارویی و بهداشتی نظیر هلدینگ سیلانه سبز، از روش­های جایگزین تست­های حیوانی حمایت می­کنند. این فعالین روش­ها و آزمایشات به­مراتب مؤثرتری را دنبال می­کنند، که برخی از آن‌ها عبارتند از:

کشت سلولی

می­توان گفت که تمامی سلول­های انسان در محیط­های آزمایشگاهی قابل رشد هستند. این روش که به organs-on-chips نیز شهرت دارد عمدتا برای آزمایشات ایمنی شیمیایی، تولید دارو و واکسن کاربرد دارد.

مدل های کامپیوتری

به لطف پیشرفت کامپیوترها و ارتقای توانایی مدل­سازی و مشابه­سازی بدن انسان، امکان مطالعه و انجام آزمایش­های مجازی نیز فراهم آمد. این آزمایش­ها بر اساس اطلاعات از پیش ثبت شده و داده­های ریاضی به انجام تست پرداخته و نتایج دقیقی را در اختیار قرار می­دهند.

مطالعات بر روی داوطلبان

پیشرفت سریع فناوری موجبات توسعه سیستم­های اسکن پیشرفته، تکنیک­های ضبط، microdosing و سایر موارد مشابه را فراهم آورده و در نتیجه باعث شد تا امکان انجام تست­های ایمن انسانی نیز فراهم شود. این روش تست به طور گسترده برای صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی قابل انجام بوده و نتایج بسیار دقیقی را ارائه می­سازد.

سیلانه سبز چگونه از ایمنی و کیفیت محصولات خود اطمینان حاصل می کند؟

هلدینگ سیلانه سبز به عنوان یکی از عرضه­کنندگان مطرح محصولات آرایشی و بهداشتی، مفتخر به تأییدیه انجمن پوست و جذام است. این هلدینگ با بهره­مندی از تیم توسعه مجرب و با دستیابی به پیشرفته­ترین تجهیزات آزمایشگاهی، بدون اعمال تست­ها و آزمایش­های خشونت‌آمیز و به وسیله روش­های کارآمدتر کیفیت محصولات خود را موردسنجش قرار می­دهد. محصولات این هلدینگ از تمامی استانداردهای کیفی و بهداشتی بهره­مند بوده و توانسته­اند رضایت مصرف­کنندگان را بهترین شکل کسب کنند. اطلاعات تکمیلی محصولات سیلانه سبز را می­توانید در صفحه اصلی وب­سایت این هلدینگ مشاهده کنید.

هیچ کدام از محصولات سیلانه سبز تست حیوانی ندارند

کلام آخر

تست­های حیوانی که در قرن­های نوزدهم و بیستم رواج بسیار زیادی را تجربه کرده بودند، در قرن بیستم و یکم رفته­رفته جایگاه خود را به روش­های جایگزین دادند. تا جایی که هم­اکنون در بسیاری از کشورها برای انجام آزمایشات حیوانی می­بایست مراحل قانونی متعددی دنبال شود. هم­اکنون فعالیت مطرح محصولات دارویی، محصولات آرایشی و محصولات بهداشتی از روش­های تست جایگزین کارآمد (نظیر کاشت سلولی، تست کامپیوتری، مطالعات بر روی داوطلبان و ...) بهره­برداری کرده و از کیفیت و ایمنی محصولات خود اطمینان حاصل می­کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اگر راست بگین من مشتری همیشگی تون میشم.

    • ناشناس

      مرحله آخر تست روی مصرف کننده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج