adexo3
۱۴۲۲۵۰۰
۳۸۳۳
۳۸۳۳
پ

دولت هم پشت سریال «افعی تهران» درآمد!

از زمان ظهور شبکه‌های نمایش خانگی و رونق پخش سریال‌های مختلف در آن، این پلتفرم‌ها همواره زیر ذره‌بین تماشاگران و نهادهای نظارتی و در مواردی حتی مورد انتقاد آن‌ها نیز قرار گرفتند. این بار تیغ تیز این انتقادها بر گردن سریال «افعی تهران» قرار گرفت.

برترین‌ها: خبرگزاری ایرنا در مطلبی با عنوان «آموزش ‌و پرورش شاکی است یا متهم؟» نوشت: در قسمت هشتم سریال «افعی تهران»، آرمان بیانی در جریان ساخت فیلم با ناظم دوران مدرسه خود روبه‌رو می‌شود و برای گرفتن انتقام تنبیه‌های ناظم سابق، به او توهین و در میانه راه از ماشین پیاده‌اش می‌کند؛ سکانسی که بازتاب‌های مختلفی را در میان مخاطبان داشت و به شکایت وزارت آموزش ‌و پرورش از سازندگان این سریال منجر شد.

دولت هم پشت سریال «افعی تهران» درآمد!

تنبیه بدنی در مدارس دوران دهه ۶۰ و ۷۰ آنقدر واقعی و غیرقابل انکار است که در فیلم و سریال‌های مختلف به نمایش درآمده است از جمله در سال ۱۳۸۳ «پرویز شیخ‌طادی» فیلمی با نام «پشت پرده مه» درباره دانش‌آموزی ناشنوا ساخت که گرفتار بی‌مهری و بدخلقی معلم عصبی و بداخلاق خود می‌شود.

«بمب یک عاشقانه» فیلم دیگری‌ است که در سال ۱۳۹۶ با موضوع مدرسه به کارگردانی پیمان معادی ساخته شد. این فیلم که در دوران جنگ تحمیلی و در مدرسه‌ای در دهه ۶۰ روایت می‌شود، سکانس‌های مختلف برخورد بد و توهین‌آمیز اولیای مدرسه با دانش‌آموزان را نمایش می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج