adexo3
۱۴۲۲۵۲۹
۷۱۷
۷۱۷
پ

عرضه ١۴ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی از عرضه ١۴ خودروی وارداتی، در جدیدترین اطلاعیه خود از امروز (دوشنبه) به مدت سه روز خبر داد؛ در این مرحله از عرضه‌ خودروهای وارداتی صرفاً ثبت‌نامی‌های مرحله اول (اسفند ماه ١۴٠١) مجاز به انتخاب یک خودرو از سبد ١۴ محصول ارائه شده، خواهند بود.

ایسنا: سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی از عرضه ١۴ خودروی وارداتی، در جدیدترین اطلاعیه خود از امروز (دوشنبه) به مدت سه روز خبر داد؛ در این مرحله از عرضه‌ خودروهای وارداتی صرفاً ثبت‌نامی‌های مرحله اول (اسفند ماه ١۴٠١) مجاز به انتخاب یک خودرو از سبد ١۴ محصول ارائه شده، خواهند بود.

عرضه ١۴ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه

آن دسته از متقاضیان خودروهای وارداتی که در نوبت اول ثبت‌نام‌ این خودروها در اسفند ماه سال ١۴٠١ یا بلوکه کردن ۵٠٠ میلیون تومان در حساب وکالتی خود از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروها اقدام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، این امکان فراهم شده که از امروز (دوشنبه ٢۴ اردیبهشت ماه) تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه روز چهارشنبه(٢۶ اردیبهشت ماه) برای انتخاب خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

در این دور از عرضه‌ خودروهای وارداتی، ١۴ محصول وارد شده توسط هشت شرکت واردکننده که چهار خودرو، دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و ١٠ خودرو قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند، برای انتخاب متقاضیان عرضه شده است؛ متقاضیان می‌توانند از بین این ١۴ خودرو، یک اولویت انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که هیچگونه ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفاً برای ثبت‌نام کنندگان مرحله اول است.

عرضه ١۴ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه

عرضه ١۴ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه

عرضه ١۴ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج