adexo3
۱۴۲۲۵۶۱
۲۶۰۸
۲۶۰۸
پ

آخرین خبر از تصمیمات دولت درباره قیمت بنزین

مدیرعامل شرکت نفت با بیان اینکه برای بنزین در دولت راهکارهای غیرقیمتی در دستور کار است و هیچ پیشنهاد قیمتی تاکنون در دولت مطرح نشده و پیشنهاد قیمتی نیز از ما نخواسته‌اند، گفت: کاهش سهمیه بنزین آزاد از ۱۵۰ لیتر به ۱۰۰ لیتر و یا محدودیت ۴۰ لیتری هر نوبت سوخت‌گیری در همین راستا بوده است.

ایسنا: مدیرعامل شرکت نفت با بیان اینکه برای بنزین در دولت راهکارهای غیرقیمتی در دستور کار است و هیچ پیشنهاد قیمتی تاکنون در دولت مطرح نشده و پیشنهاد قیمتی نیز از ما نخواسته‌اند، گفت: کاهش سهمیه بنزین آزاد از ۱۵۰ لیتر به ۱۰۰ لیتر و یا محدودیت ۴۰ لیتری هر نوبت سوخت‌گیری در همین راستا بوده است.

آخرین خبر از تصمیمات دولت درباره قیمت بنزین

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: از ابتدای خرداد ماه امکان استفاده از سامانه ثبت آنلاین کارت سوخت فراهم می‌شود و طی هفت تا ۱۰ روز، کارت سوخت برای متقاضیان صادر خواهد شد.

جعفر سالاری نسب، درباره سامانه آنلاین ثبت کارت سوخت، اظهار کرد: از سال ۱۴۰۲، ۴ میلیون قطعه کارت سوخت تحویل مردم شده است و اکنون نیز سامانه‌ای را راه اندازی کرده‌ایم که بتوانیم فرایند صدور کارت سوخت را برای خودروهای نوشماره سریع‌تر کنیم و در برنامه داریم که این اقدام برای سایر خودروها هم انجام شود.

وی افزود: طبق آنچه قانون ما را مکلف کرده، ۹۰ درصد سوخت‌گیری در حوزه بنزین و ۹۵ درصد در حوزه نفت‌گاز، باید از کارت سوخت شخصی باشد و به همین دلیل به این سمت حرکت کرده‌ایم و در خردادماه کاملا عملیاتی می‌شود.

او با بیان اینکه برای بنزین در دولت راهکارهای غیرقیمتی در دستور کار است و هیچ پیشنهاد قیمتی تاکنون در دولت مطرح نشده و پیشنهاد قیمتی نیز از ما نخواسته‌اند، گفت: کاهش سهمیه بنزین آزاد از ۱۵۰ لیتر به ۱۰۰ لیتر و یا محدودیت ۴۰ لیتری هر نوبت سوخت‌گیری در همین راستا بوده است.

سالاری نسب افزود: هم‌اکنون ۹۴ درصد مردم کمتر از ۱۶۰ لیتر در ماه مصرف بنزین دارند که این میزان با مجموع ۶۰ لیتر سهمیه ۱۵۰۰ تومانی و ۱۰۰ لیتر سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی پوشش داده می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج