adexo3
۱۴۳۱۰
۷ نظر
۵۰۸۵
۷ نظر
۵۰۸۵
پ

آمار عجیب : هرساعت ۱۸۷۱ تجاوز به عنف

در هر دقيقه ۱/۳ زن آمريكايي مورد تجاوز واقع مي‌شود. تمام اين تجاوزات، تجاوز به عنف است و با اين حساب در هر ساعت ۷۸ زن، در هر روز ۱۸۷۱ زن و در هر سال ۶۳۸هزار زن مورد تجاوز قرار مي‌گيرند.

در هر دقيقه ۱/۳زن آمريكايي مورد تجاوز واقع مي‌شود. تمام اين تجاوزات، تجاوز به عنف است و با اين حساب در هر ساعت ۷۸زن، در هر روز ۱۸۷۱زن و در هر سال ۶۳۸هزار زن مورد تجاوز قرار مي‌گيرند.

تجاوز به ۱/۳ زن در هر دقيقه، تجاوز به ۲/۸ميليون مرد در طول زندگي آنان و تجاوز به ۴۲۲ هزار زنداني در سال، تنها مواردی از نتایج بستر فرهنگی‌‌ای است که ایالات متحده برای شهروندانش ایجاد کرده است.


در حالی که دولت آمریکا همواره دولت‌های مخالف خود را به ترویج خشونت علیه زنان در کشورهایشان متهم می‌کند اما گزارش‌های موسسات مردم‌نهاد آمریکایی نشان می‌دهد که این اتفاق، در حجم بسیار بیشتری در ایالات متحده رخ می‌دهد و سیاست‌های فرهنگی دولت، به این موضوع دامن می‌زند.

یکی از بدترین موارد خشونت علیه زنان، موضوع تجاوز جنسی و فساد اخلاقي حاكم بر اين روابط در ايالات متحده آمريكاست که آمار بالای آن، برخي موسسات خصوصي و مردم‌نهاد آمريكايي را به تحقيق و پژوهش در اين حوزه واداشته است.

بر اساس گزارش‌هاي آماري تعدادي از معتبرترين موسسات مزبور تهيه شده و بديهي است تفاوت‌هايي در آمارهاي موسسات مختلف به چشم مي‌خورد كه ناشي از تفاوت جامعه آماري و شيوه تحقيق است اما متوسط آمارها سرانجام از فاجعه‌اي حكايت دارند كه در ابعاد گسترده‌ای در جامعه آمريكا در حال رخ دادن است و متاسفانه به جزیي از فرهنگ آمريكايي تبديل شده است.

* موسسه RAINN: متجاوزان جنسی حتی یک روز هم به زندان نمی‌افتند

RAINN، مخفف "شبكه ملي بررسی تجاوز، آزار و زناي با محارم" است. اين موسسه در گزارش‌ آماري قابل توجه خود فاش ساخت که ۴۴درصد از قربانیانی (عمدتاً زنان) كه در آمريكا مورد تجاوز قرار مي‌گيرند، كمتر از۱۸ سال سن داشته و ۸۰درصد از آنان سن‌شان كمتر از ۳۰سال است.

سالانه ۲۱۳ هزار نفر در آمريكا قرباني تجاوز جنسي مي‌شوند. در سال ۲۰۰۷ اين آمار به ۲۴۸۳۰۰ تن رسيد. اين آمار ظاهراً اعم از مردان و زنان قرباني تجاوز جنسي است اما بديهي است كه تعداد زنان به مراتب بيشتر از مردان است.

قريب به ۶۰درصد از تجاوزات جنسي هرگز به پليس گزارش نمي‌شوند و از هر۱۶ متجاوز، ۱۵ نفر حتي يك روز زندان هم به‌خاطر اين جرم تحمل نمي‌كنند.

در واقع دولت آمریکا با ایجاد حاشیه امن برای متجاوزان، خیال آن‌ها را از تحت تعقیب قرار گرفتن و مجازات شدن در صورت ارتکاب این جرایم راحت کرده است.

RAINN در يكي ديگر از صفحات خود تصريح كرده كه طي ۱۳ سال گذشته، چهار ميليون و دويست‌ هزار نفر در آمريكا قرباني تجاوز جنسي واقع شده‌اند.

* بردگي جنسي در آمريكا

بردگي جنسي از پديده‌هاي شدیداً ناهنجاری است كه از گذشته وجود داشته و امروزه نيز شكل مدرن به خود گرفته است. در اين پديده، زن يا مرد به بردگي گرفته شده، توسط افراد متعدد و بالاخص ارباب خود مورد آزار جنسي قرار مي‌گيرد كه عموماً در این وقایع، صدمات زیادی را متحمل می‌شوند. كتك زدن، آويزان كردن از اعضاي بدن، شلاق زدن، تجاوز دست‌جمعي و ...

از مواردي است كه اربابان که عموماً افراد دارای بیماری‌های روانی- جنسی هستند بر سر قربانیان خود می‌آورند؛ چرا که روابط جنسی آزاد به قدری در برابر آن‌ها قرار گرفته که روابط عادی جنسی، این افراد را ارضاء نمی‌کند و برای دستیابی به هدف خود، از راه‌های سادیسم‌گونه وارد می‌شوند.

دولت آمریکا حتی در برابر سايت‌هاي پورنوي فراواني که دست به تبليغ اين پديده نفرت‌انگيز مي‌زنند، کاملاً با تساهل و در راستای احترام به آزادی بیان برخورد می‌کند! چرا که می‌داند مخاطب این تصاویر و فیلم‌ها، افکار عمومی کشورهای جهان سومی و کشورهای مبتنی بر اصول دینی نیز هستند و از این طریق، آن‌ها هم می‌توانند در این معضل فرهنگی شریک شوند.

سالانه حدود ۲۰ هزار نفر براي بردگي به آمريكا قاچاق مي‌شوند. اين افراد كه با وعده كار يا تحصيل به آمريكا آورده مي‌شوند، هر يك به قيمتي بين ۱۰ هزار تا ۳۰۰ هزار دلار به فروش مي‌رسند. اين جدا از كساني است كه با مليت آمريكايي به بردگي گرفته مي‌شوند و آمار درستي از آنها در دست نيست.

اين پديده كثيف به حدي در كشورهاي غربي و توابع فرهنگي آنها رايج شده است كه با جستجوي عبارت مربوط به این پدیده شوم در موتور جستجوي گوگل، قريب به ۴۵ ميليون صفحه اينترنتي يافت مي‌شود!

منبع: جهان نیوز

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آمار عجیب : هرساعت 1871 تجاوز به عنف


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • marmar

      یا خداااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      خب مال ما رو هم بنویسین....
      ما هم ماشالا کم نمیاریم.......
      والا........

    • مونا

      آمار خودمون چی؟؟
      نظری ندارین؟؟؟

    • فاران

      جای شکرش باقیه که آمار و ارقام دارن -هیچکس هم شاکی نیست مگر زمانی که بخوان از متجاوز حق السکوت بگیرن !!
      اونوقت این کشور شده مهد تمدن دنیا و الگویی برای جهان و مدافع حقوق بشر .
      هرچند هیچ کشوری از این عمل زشت و ناپسند مصون نیست و از جمله کشور خودمون .

      پاسخ ها

      • مونا

        چه عجب فاراااان؟؟!!
        می دونید اونجا اگه این اتفاق برای کسی بیافته کلی مراقبتش میکنن؟؟
        از روانشناسی تا حقوق دادن به همسایه واسه مراقبت نامحسوس؟؟!!
        تازه اونجا مثل اینجا نیست!!
        طرف زنشو طلاق بده یا دختر بدبخت شه یا کلا مامانش بگه بچمو زدن فقط واسه آینده اش؟

      • marjan

        hamishe shoma va marmar gol migid

    • حمید 2

      اگه راست میگیند آمار کشور خودمون را در بیاریند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • کلاغ

      یه نکته هم فراموش نشه ، طبق قانون آمریکا ، اگر زنی حاضر به مقاربت با شوهرش نباشه ، با اینکه اونا زن و شوهر رسمی هستن ، اما اگر شوهر اقدام به مقاربت کنه این از نظر قانونی تجاوز محسوب میشه و جرمه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج