اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۹۱۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دولت ماهانه چقدر یارانه نقدی می‌دهد؟

سخنگوی اقتصاد دولت با بیان اینکه با اصلاح قانون مالیاتها ، ۱۸۰ هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده دریافت کردیم، اعلام کرد: دولت ماهانه ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه به مردم پرداخت می‌کند.

سخنگوی اقتصاد دولت با بیان اینکه با اصلاح قانون مالیاتها ، ۱۸۰ هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده دریافت کردیم، اعلام کرد: دولت ماهانه ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه به مردم پرداخت می‌کند.


سیدشمس الدین حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن گفت: در آینده نزدیک ، با برگزاری نشست‌های تخصصی با اقشار مختلف مردم ، موضوع طرح تحول اقتصادی را شفاف تر با آنان در میان خواهیم گذاشت.

وی اقدامات بخش بانک و بانکداری در کشور را خوب توصیف کرد و اظهار داشت : در بحث تحولات بانکداری ، نظارت را تقویت می کنیم و همچنین تقویت ارزش پول ملی برای ما مهم است.

وزیر اقتصاد گفت: اکنون ، لایحه تقویت ارزش پول ملی (حذف صفر) در دولت تهیه شده است و دنبال این هستیم که اجزای بنیادی تر طرح تحول اقتصادی را تهیه کنیم تا حذف صفر مشخص شود.

وی افزود: همچنین با اصلاح امور گمرگی و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی ، در بخش تجارت خارجی ، تحول شگرفی ایجاد شده است.

حسینی به اصلاح قانون مالیات ها اشاره کرد و اظهارداشت: با اصلاح قانون مالیاتها ، ۱۸۰ هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده دریافت کردیم.

وی همچنین به پرداخت یارانه نقدی به مردم اشاره کرد و افزود: دولت ماهانه سه هزار و۴۰۰میلیارد تومان یارانه به مردم پرداخت می کند.

وزیر اقتصاد بر لزوم سرمایه گذاری بیشتر و حمایت از سرمایه گذاران در بخش های مختلف در شهرستانها تاکید کرد و گفت : تشکیل کمیته برای پیشبرد امور سرمایه گذاری در شهرستان ها ضروری است.

وی با تاکید بر ضرورت احیای برخی از کارحانه های منطقه شمال کشور ،افزود : ما با پرداخت تسهیلات بانکی نسبت به احیای کارخانه ها مساعدت می کنیم.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

دولت ماهانه چقدر یارانه نقدی می‌دهد؟


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج