اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۹۹۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

امام جمعه سمنان:

کنسرت موسیقی، کانون غفلت است

نماینده‌ی ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مجلس جای صحبت‌های تفرقه‌انگیز نیست.

ایسنا: حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمد شاهچراغی» در خطبه‌های این هفته‌ی نماز جمعه سمنان اظهار کرد: با وجود اینکه وحدت و اتحاد همواره یکی از دغدغه‌های رهبری معظم انقلاب بوده است، شاهد برخی صحبت‌های تفرقه‌انگیز در مجلس هستیم.

وی با اشاره به اظهارات دکتر «مطهری» در صحن علنی مجلس، خاطرنشان کرد: نمازگزاران سمنان این اظهارات تفرقه‌انگیز را محکوم می‌کنند.

شاهچراغی با اشاره به سخنان رهبری انقلاب طی روزهای اخیر در خصوص ضرورت وحدت، خاطرنشان کرد: وحدت یک مسأله‌ی ضروری برای کشور است. ضمن اینکه رهبری معظم انقلاب همواره ضروری‌ترین مسأله کشور را وحدت و اتحاد دانسته و همواره بر آن تأکید کرده‌اند. فلذا هیچ فردی به هیچ عنوان حق ندارد حرفی بزند که باعث ایجاد تفرقه در کشور شود.

وی با اشاره به عدم کارآیی ائتلاف ضد داعش غربی‌ها، تصریح کرد: بیش از چهل کشور به اصطلاح مقتدر دنیا برای مبارزه و رویارویی با داعش اتحاد کرده‌اند اما تاکنون هیچ اقدام موثری از این ائتلاف ندیده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه غربی‌ها در شعارهایشان صادق نیستند، ادامه داد: متأسفانه دروغگویی به کار روزمره‌ی غربی‌ها تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با اشاره به نقش مهم جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریست‌ها، گفت: ایران اسلامی بدون اتکا به هیچ ائتلافی و بدون شعار به داد مردم مظلوم عراق و سوریه رسیده است و از همین رو باید گفت «زنده باد ایران اسلامی».

این عضو خبرگان رهبری، با اشاره به برگزاری اجلاسیه علمای بلاد در شهر مقدس قم و سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی در آن، تصریح کرد: همانطوری که این مرجع عالیقدر فرمودند، تهدیدات فرهنگی و اقتصادی مهم‌ترین تهدیداتی هستند که کشور با آن روبرو است. ضمن اینکه دشمن به‌دنبال جذب جوانان و منحرف کردن آنها است، از این‌رو باید مسئولان با حساسیت بیشتری به این مهم توجه کنند.

شاهچراغی، با بیان اینکه مسئولان باید به جوانان توجه و رسیدگی کنند، یادآور شد:جوانان مهم‌ترین سرمایه‌های کشورند و از این‌رو باید مراقبت شود که به این سرمایه کشور آسیبی وارد نشود.

وی، با بیان اینکه با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی شاهد اسراف در جامعه هستیم، افزود: علمای اسلام ۱۱۰ سال پیش اعلامیه دادند و تأکید کردند بر سر سفره‌ای که بیش از یک غذا باشد حاضر نمی‌شوند و به مردم توصیه کردند که مبادا بر روی سفره بیش از یک خورش باشند اما امروز با وجود تحریم‌ها و دشمنی‌های آشکار استکبار شاهدیم بر سر سفره‌ها بیش از ۱۷ نوع غذا وجود دارد.

امام جمعه سمنان با اشاره به ضرورت حمایت از بخش تولید گفت: تولید و قناعت دو رکن مهم اقتصاد هستند که باید به آنها توجه شود.

خطیب جمعه سمنان با اشاره به اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) افزود: آزادی بیان نباید دستاویزی برای اهانت و ناسزاگویی باشد اما آنها به بهانه‌ی آزادی بیان به اسلام و مقدسات مسلمانان اهانت می‌کنند.

شاهچراغی با بیان اینکه اگر در فرانسه کسی به مسئولی توهین کند از کار بیکارش می‌کنند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که در این کشور به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) توهین می‌شود.

وی با اشاره به سابقه دشمنی فرانسوی‌ها با اسلام تصریح کرد: گویی کشور فرانسه برای اهانت به اسلام بنا شده است.

نماینده‌ی ولی فقیه در استان با انتقاد از برگزاری کنسرت موسیقی در سمنان، گفت: در حالی که مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور سمنان روز چهارشنبه در تشییع جانباز شهید معماری حضور داشتند روز پنج‌شنبه شاهد برگزاری کنسرت سنتی در این شهر بودیم.

وی، کنسرت موسیقی را کانون غفلت خواند، اظهار کرد: معلوم نیست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری این کنسرت‌ها به دنبال چه هدف و نتیجه‌ای است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج