اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۷۸۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تغییر ساعت نوروزی معاملات آتی بورس کالا

بورس کالای ایران اعلام کرد: در ایام نوروز ۱۳۹۴، ساعت شروع و پایان جلسه معاملاتی قراردادهای آتی در بورس کالای ایران تغییر می‌کند.

خبرگزاری فارس: بنابر اطلاعیه مدیریت توسعه بازار مشتقه، زمان و مدت هر یک از مراحل جلسه معاملاتی قراردادهای آتی سکه طلا و زیره سبز طی روزهای معاملاتی ۵ لغایت ۱۱ فروردین ماه سال ۹۴ با تغییراتی مواجه شد.

بر اساس این گزارش، دوره پیش گشایش قراردادهای آتی سکه طلا طی روزهای شنبه تا پنج شنبه ، از ساعت 11 تا 11.30 قبل از ظهر خواهد بود. حراج تک قیمتی نیز راس ساعت 11.30 و حراج پیوسته از ساعت 11.30 الی 14.55 تعیین شده است. دوره پایانی معاملات نیز در بازه زمانی ساعت 14.55 الی 15 بعداز ظهر اعلام شده است.

دوره پیش گشایش قراردادهای آتی زیره سبز نیز در ایام نوروز طی روزهای شنبه تا چهارشنبه ، از ساعت ۱۲ تا ۱۲.۳۰ ظهر خواهد بود.

حراج تک قیمتی نیزراس ساعت 12.30 و حراج پیوسته از ساعت 12.30 الی 14.55 اعلام شده است. دوره پایانی معاملات نیز در بازه زمانی ساعت 14.55 الی 15 بعدازظهر تعیین شده است.

همچنین دوره پیش گشایش قراردادهای آتی زیره سبز در روز پنج شنبه ، از ۱۲ تا ۱۲.۳۰ ظهر خواهد بود. حراج تک قیمتی نیزراس ساعت ۱۲.۳۰ و حراج پیوسته از ساعت ۱۲.۳۰ تا ۱۳.۵۵ خواهد بود. دوره پایانی معاملات نیز در بازه زمانی ساعت ۱۳.۵۵ الی ۱۴ بعداز ظهر تعیین شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج