adexo3
۱۸۹۱۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

موزه دارآباد آماده بازديد مسافران نوروزي

مدیر موزه طبیعت و حیات وحش ایران (دارآباد) گفت: این موزه از دوم تا سیزدهم فروردین ۹۴ از ساعت ۸ تا ۲۰ پذیرای علاقه مندان و مسافران نوروزی است.

واحد مرکزی خبر: مدیر موزه طبیعت و حیات وحش ایران (دارآباد) گفت: این موزه از دوم تا سیزدهم فروردین ۹۴ از ساعت ۸ تا ۲۰ پذیرای علاقه مندان و مسافران نوروزی است.

مجید نواییان افزود: در این موزه نمونه های تاکسیدرمی شده آفریقایی ، سالن حشرات ، بخش آبزیان ، سالن مارهای سمی ، غیرسمی و نیمه سمی ، سالن پرندگان و بخش زمین شناسی آماده بازدید علاقه مندان است.

وی گفت: امسال نخستین بار موزه گیاه شناسی ایران هم افتتاح شده و در این موزه که در خاورمیانه منحصر به فرد است ۶۰۰ گونه از گیاهان که فقط در ایران رشد می کند وجود دارد.

نواییان افزود: در این موزه سالن حشرات و پروانه ها نیز وجود دارد که اگر مردم بخواهند همه پروانه های کشور را ببینند در این بخش موجود است.

وی در خصوص آکواریم شهر تهران هم گفت: ما باید آکواریم تونلی شهر تهران را داشته باشیم که مردم احساس کنند وقتی وارد آن می شوند گویی در کف یک اقیانوس قدم می زنند .

نواییان گفت: باید آکواریم آب شور بزرگ در شان کشورمان ساخته شود و این ظرفیت در موزه دارآباد وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد در سال ۹۴ این آکواریم با نام خلیج فارس در موزه دارآباد افتتاح شود به این ترتیب که وقتی مردم در آن قدم می زنند گویی اینکه بالاسرشان یک کوسه و در اطرافشان ریف های اسفنج و مرجان است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج