adexo3
۱۸۹۶۶۵
۱۹ نظر
۵۰۰۸
۱۹ نظر
۵۰۰۸
پ

انتشار یک کلیپ زندگی پسربچه را تغییر داد

برای اطلاع از این پسر بچه راهی تنکابن شدیم. بعد از کلی گشت و گذار متوجه شدیم بیژن به جای تحصیل، در ساختمانی گچ کاری است. فیلم‌های منتشره از بیژن به حدی در روحیه‌اش تاثیر می‌گذارد که ترجیح می‌دهد به جای درس و مشق دنبال یک کار دیگر برود.

خبرآنلاین: بیژن پسر بچه معروفی است که تصویرش در تلفن همراه خیلی از ماها چرخیده تا برای دقایقی خنده را بر روی لبانمان بنشاند، پسر بچه‌ای که هنگام پاسخ دادن به سوال معلم سر کلاس زبانش می‌گیرد و معلم هم با ضبط فیلم آن را در فضای مجازی منتشر می‌کند، از آن موقع به بعد اتفاقات زیادی برای این فرد رخ می‌دهد. حالا شما فکر می‌کنید این پسر بچه کجاست و چه کار می‌کند؟!

برای اطلاع از این پسر بچه راهی تنکابن شدیم. بعد از کلی گشت و گذار متوجه شدیم بیژن به جای تحصیل، در ساختمانی گچ کاری است. فیلم‌های منتشره از بیژن به حدی در روحیه‌اش تاثیر می‌گذارد که ترجیح می‌دهد به جای درس و مشق دنبال یک کار دیگر برود.

انتشار یک کلیپ زندگی پسربچه را تغییر داد

خود بیژن می‌گفت دوم راهنمایی که می‌خواندم متوجه این موضوع شدم که کلیپ من در گوشی‌های مردم به یکدیگر بلوتوث می‌شود. بیژن می‌گفت این کلیپ به قدری در شبکه‌های اجتماعی و حتی شبکه‌های ماهواره‌ای پیچیده که سوم راهنمایی و اول دبیرستان همه وقتی منو می‌دیدند مسخره می‌کردند و به خاطر این قضیه می‌خواستم خودم رو بکشم، حالا بیژن به خاطر اینکه چند وقتی است از درس و مشق عقب مانده ناراحت است و می‌خواهد دوباره سر کلاس درس حاضر شود.

آقای معلم هم با پیامک و تماس‌های مکرر از بیژن معذرت خواهی کرد چرا که دوست نداشت این کلیپ منتشر شود ولی به هر حال برای معذرت خواهی خیلی دیر بود. نماینده مردم تنکابن هم در تلاش است تا با کمک مسئولین آموزش و پروش ادامه تحصیل را برای بیژن فراهم کنند.

با تهیه گزارش تصویری و پخش آن از شبکه اول سیما احسان علیخانی در برنامه زنده تلویزیونی از بیژن به عنوان مهمان دعوت کرد. محسن تنابنده فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون هم قول داده تا بیژن در پایتخت ۴ هم نقش آفرینی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم از معلما

    • بدون نام

      شیب..؟! بوم..؟!

    • بدون نام

      نباید جا خالی کنه ، باید برگرده و همه چی رو درست کنه.
      کسی که بخواد کاری بکنه راهش رو پیدا میکنه و اونکه نخواد بهانش رو....

    • يك معلم از انديمشك

      اين فردي كه اين كليب رو تهيه كرده سرباز معلم بوده و بعد از سربازي به استخدام آموزش عالي در اومده
      اين كار رو به پاي معلما ننويسيد
      ما هم خدايي داريم

    • بدون نام

      این پسر بچه اگر این اتفاق هم براش نمی افتاد خیلی هم درس بخون نبود....حالا این کلیپ شانس دوباره موفقیت بهش داده

    • مسعود

      در ادامه باس بگم نفسِ دعوت آقای علیخانی از این پسربچه در موقعایی ک جمعی از معلمین اعتراضاتی رو داشتن خودش ب شدت بودار هستش. اون خواسته احتمالا بگه خود معلما هم اینجور اشخاصی هستن که...
      منم منکرش نیستم ک هر جایی خوب و بد هست اما اینکه بخوان همه چیو ب هم ارتباطش بدند خوب نیست. مثِ اینه ک من بیام مشکل آقای حسنی رو با خانم نامداری ب پای همه مجریا بذارم. این درست نیست. بازم میگم چ لزومی داشته توو این ایام از این پسربچه ک حقش توسط یه معلم کم فکر خورده شده دعوت ب عمل بیارن. امیدوارم اشتباه از من بوده باشه.

    • بدون نام

      الب است در دوره ای که صدای معلمان دلیر ،سخاوتمند ،ایثارگر و از خود گذشته این مرز و بوم به علت تبیعض های دولتمردان قبلی و فعلی در تمام جهان پیچیده و تمامی خبرگزاریهای خارجی به نوعی مطلوب و نامطلوب به انعکاس اعتراض فرهنگیان پرداخته اند، جناب اقای احسان علیخانی .... سیمای جمهوری اسلامی شده تا از اثرات این اعتراضات در بین مردم عادی بکاهد و معلمان دلسوز را افرادی بی احساس جلوه دهد. ولی جناب اقای علیخانی و روسای والامقام صدا و سیما ایران ، شماها با پخش این کلیپ و دعوت اقا بیژن و مصاحبه با خانواده او چند مورد را برای ایرانیان شریف بطور واضح نمایش دادید.
      1- اگربرای شما احساسات دانش آموزان مهم است چرا دانش اموزان دختر آتش گرفته و چهره معصوم از دست داده مدارس غیر استاندارد شهرهای مختلف را از یاد برده اید و پیگر احساسات آنها وخانواده مظلومشان نیستید؟
      2- اگر شما میخواهید به مردم نشان دهید که به آینده دانش اموزان ایران می اندیشید به دولتمردان بگویید که به چه دلیل افراد بی سواد و اموزش ندیده را به عنوان سرباز معلم به کلاس درس وارد میکند . ایا غیر از دو دلیل دارد؛ اول صرفه جویی در بار مالی و دوم جایگاهی برای افراد پارتی دار تا از اعزام به خدمت سربازی سر باز زنند و دردانه هاشان در محلی امن و بی خطر بدون تکان خوردن آب در شکمشان دوران خدمت سربازی را تمام کنند.
      3- اگر شما به فکر احساسات دانش اموزان هستید لطف کرده از دانش اموزانی سراغ بگیرید که تا خواهرشان از مدرسه برنگردد ،. نمیتواند به مدرسه برود .چرا که با مانتو و کفش خواهرش به مدرسه می رود.
      4- چرا به فکر احساسات بسیاری از دانش اموزانی نیستند که بعد از مدرسه باید در خیابان گل فروشی و سیگار فروشی کنندو سر چهار راه شیشه اتومبیل مردم را تمیز کنند تا کمک خرج خانواده باشند؟
      5- جنابان دلسوز و احساساتی ؛ چرا شما به فکر احساس معلم فرزندانتان نیستید تا بتوانند به دور از هر گونه دغدغه مالی اقدام به اموزش دانش اموزان کنند؟
      6- شما دلسوزان نظام اموزشی چرا هرگز توان نشان دادن احساسات جریحه دار شده معلمان نیستید؟ چون باید سنگ
      زیرین اسیاب باشند؟
      7- بگویید چرا کشته شده دبیر ایران عزیز توسط دانش اموزش احساسات شما را برانگیخته نمی کند؟
      8- چرا مورد حمله قرار گرفتن دبیر در مدرسه توسط والدین صاحب مقام در استان خوزستان برای شما مهم نیست؟
      9- چرا به حضور معلمی شرفیاب
      نمی شوید که برای نجات جان دانش اموزش کلیه خود را بدون هیچ گونه برپائی هیاهو و تبلیغاتی و بدون هیچ چشمداشت مالی اهدا میکند؟
      10- چرا به داد مدیر مدرسه و معلم ورزشی نمی رسید که به خاطر زمین خوردن دانش اموز در زنگ ورزش و شکستن دستش در حیاط اسفالت از طرف قاضی عادل محکوم به پرداخت دیه می شوند چرا که زمین ورزش مدرسه چمن کاری نشده؟ جل الخالق
      11- چرا حاضر نیستید برای معلمانی که هنگام رفتن به مدرسه بر اثر تصادف در جاده های استاندارد !!!!! دسته جمعی جان خود را از دست میدهند فاتحی ای بخوانید؟
      12- چرا از خانواده معلمانی که در سال تحصیلی اخیر در منطقه بلوچستان بی گناه و فقط به جرم گسترش فرهنگ در آن منطقه ترور و به شهادت رسیدن دعوت نمیکنید. تا معلوم شود که رسالت این گروه از جامعه فقط مختص کلاس ها نیست بلکه مدافعان اصلی انقلاب نیز همین عزیزانند.
      در پایان بدانید که فرهنگیان بزرگترین قشر تحصیل کرده و فرخنده این دیارند. پس لطفا با احساسات این جامعه فرهیخته بازی نکنید که بازنده شمایید.
      جمعی از فرهنگیان
      به نقل ازگروه فرهنگیان ایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا از وضعیت اسف بار آموزش و پرورش هر چی بگی کم گفتی....

      • بدون نام

        خدمت شما عرض کنم که این طومارو نوشتی معلما خیلی هم قشر بی در آمدی نیستن...از تدریس ساعتی چند دهزار تومن خصوصی برای همون شاگرداری کلاس خودشون گرفته تا کلی درآمد های جانبی دیگه...معلم اولین سوالی که از دانش آموز می پرسه شغل پدرت چیه مادرت شاغله...معلما این روزا درآمد کمی ندارن

      • زهمکان

        ✌ احسنت بر دست اندر کاران گروه فرهنگیان در واقع سخن از دل و جان تمام فرهنگیان گفتی ولی دولتمردان بیشتر به فکر پست و مقام و به تبع آن به فکر آقازاده های خارج نشین خود هستند ..و صد البته مجریان صدا و سیما هم مزدور و مستعمره ی بالا دستی هاشونند و مدام مرام گویی آنان میکنند.(چاپلوسی و تملق گویی )

    • فرهنگی

      اولا که اقای علیخانی کلا با معلما مشکل داره چون معلمارو اذیت می کرده معلما خیلی تنبیهش می کردن اینو خودش بارها گفته
      ثانیا حتما کلیپ رو ببینین بعد قضاوت کنید انقدر تاثیر گذار نیست که باعث ترک تحصیل بشه حالا این بچه اگر درس خونه الان بره درس بخونه اونا الان انتظار یک دیپلم داره خوب به اقای علیخانی بگید براش بگیره
      ثالثا به اقای علیخانی بگید اگر دنبال سوژه می گردی در مورد معلمایی که در سیستان و بلوچستان در راه تربیت فرزندان این مملکت شهید شدن و هنوز به چهلم وسالشون هم نرسیدیم برنامه بسازه یا اون معلمی که توسط دانش آموزش کشته شد یا خیلی های دیگر که توسط پدران دانش اموزشان مورد تعرض قرار گرفتن .
      رابعا بعضیا که هنوز مشکل دارن تا یک اتفاق می افته میگن این از معلمها تاره اون معلم هم نبوده و سرباز معلم بوده
      تلویزون می خواهد با این کارش حرکت اعتراضی و عدالت خواهنه معلم ها را تحت تاثیر قرار بده

      پاسخ ها

      • به خدامن معلم نیستم

        حادثه معلم فداکار لرستانی که دچارسیلاب شد ازقلم افتاد

    • مهدی

      إِن يَنصُرْكُمُ اللّهُ فَلاَ غَالِبَ لَكُمْ وَإِن يَخْذُلْكُمْ فَمَن ذَا الَّذِي يَنصُرُكُم مِّن بَعْدِهِ وَعَلَى اللّهِ فَلْيَتَوَكِّلِ الْمُؤْمِنُونَ
      آل عمران آیه : 160


      اگر خدا شما را ياری کند ، هيچ کس بر شما غلبه نخواهد کرد و اگر، شمارا خوار دارد ، چه کسی از آن پس ياريتان خواهد کرد ? پس مؤمنان بايد که بر خدای توکل کنند

    • علی

      باید این معلم شناسایی شود و مجازات سنگین شود

    • احمد

      حالا این معلما دم از کم بودن حقوق و مزایا میگن.....
      احمقا شما به بچه های مردم درست درس بدین !!!!!!!!!!

    • حسین

      بیژن می تواند از معلمش شکایت کند.

    • mohammad

      ازخانواده معلمی که به خاطرنجات جان دانش آموزان خودش گرفتارآتش شدو جانش رافداکرد اونم بخاطرکلاس های استاندارد یاد میکنید؟مصاحبه می کنید؟. تجلیل میکنید؟چرااینارو به پای همه معلمان نمی گذارید؟چرانیمه پرلیوان رو نمیبینید؟آقای علیخانی وامثالهم اگرامروزآوازه ای دارند یادشان باشدکه روزی همین دو کلمه رااز یه معلم آموخته اند.چراهرکس به جایی می رسدتمام افتخاراتش رابه حساب خودوپدرومادرش میگذارد؟کمترکسی ازمعلمان زحمتکش یادمی کند؟انصاف خوب چیزیست.مطمئن باشیدهیچ معلمی خواستارترک تحصیل یه دانش آموزولو بد نیست.

    • ذبیح

      ایشان سرباز معلم است وکارشناس ارشد مهندسی ودر استخدام آموزش پرورش هم نیست .لطفا به مصاحبه مجله نیمکت با این آقا مراجعه کنید . بدانید برای معلم ها صدا وسیما برنامه دارد

    • اسماعیل

      احسان علیخانی بیخود کرد اون رو دعوت کرد
      اینهمه معلم فداکارچرااونارودعوت کرد..
      معلمی که سرکلاس توسط دانش اموزباچاقوکشته شدچراخانوادش دعوت نشدن.
      معلمی که توسط ولی دانش اموز درخرمشهرکتک خورد چون پدره مدیرفلان اداره بوده .اون معلم رو چرادعوت نکرد
      احسان علیخانی یادش باشه خودش چرا یه مدت تعلیق ازکاربوده.خجالت نمیکشه ؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج