اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۵۳۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

غافلگیری عجیب ملکه رانیا با یک تماس تلفنی

اخیرا ملکه رانیا عبدالله همسر عبدالله دوم با اسماء الاسد همسر بشار اسد تماس تلفنی برقرار کرده اما از شنیدن کلماتی غافلگیر شده است.

فارس: یک منبع اردنی فاش کرد که در تماس تلفنی ملکه اردن با اسماء اسد همسر بشار اسد، اسماء در پاسخ همسر شاه اردن اعلام کرد: حال ما خوب و اوضاع آرام است فقط اخباری که از شما به ما می‌رسد ما را نگران می‌کند.

یک مقام اردنی اعلام کرد که اخیرا ملکه رانیا عبدالله همسر عبدالله دوم با اسماء الاسد همسر بشار اسد تماس تلفنی برقرار کرده اما از شنیدن کلماتی غافلگیر شده است.

به گفته این منبع ملکه رانیا در ادامه ارتباطات معمول و تشریفاتی و جویا شدن احوال و اخبار سوریه اخیرا با اسماء الاسد تماس گرفت اما در پاسخ شنید: وضع ما خیلی خوب و آرام است و نگرانی خاصی نداریم الحمدالله.

وی قبل از قطع تماس و در ادامه به همسر شاه اردن گفت: اما اخباری که از شما به ما می‌رسد ما را نگران کرده است. می‌خواهیم از [سلامت] شما اطمینان حاصل کنیم.

پایگاه خبریروزنامه القدس العربی با اعلام این خبر افزود: طبیعتا چنین مکامله‌ای سردی مناسبات سیاسی دو طرف و تشدید حالت شک و تردید میان دو طرف را می‌رساند.

این در حالی است که عبدالله دوم شاه اردن نیز در اوایل ناارامی‌های سوریه با چند تماس تلفنی تلاش کرد سفارش‌هایی را به سران سوریه بکند از جمله اینکه با اعزام خالد الکرکی رئیس اسبق دیوان شاهی اردن پیشنهاد تشکیل کمیته گفت‌وگوی ملی را داد و اعلام کرد که اردن در این خصوص تجربیاتی دارد.

القدس العربی نوشت: طبیعتا این تماس‌ها به هیچ توافقی منجر نشد ولی منابع نزدیک به دولت اردن اعلام کردند که تماس‌هایی از امان (پایتخت اردن) با دمشق گرفته شده است اما طرف سوری پاسخی نداده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج