اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۵۶۳۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ایران جای مصرف دلارهای آمریکایی نیست

امام جمعه بجنورد گفت: ایران جای مصرف دلارهای آمریکایی نیست.

ایسنا: حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به تشییع ۲۷۵ شهید که از این تعداد ۱۷۵ نفر قواص بودند و در چند روز گذشته انجام شد، افزود: حضور آن تعداد از جمعیت در مراسم تشییع این شهدا خاص و معنا دار بود.

وی ادامه داد: تاکنون در ایران راهپیمایی‌های زیادی برگزار شده اما بعد از ارتحال امام خمینی(ره) چنین حضوری سابقه نداشت و مردم با حضور خودجوش خود به دشمنان نشان دادند که این کشور جای مصرف دلارهای آمریکایی نیست.

یعقوبی اظهار کرد: مردم با حضور خود به دشمنان نشان دادند که این کشور محل مردان ولایت‌مدار است و این حضور پشتوانه محکمی برای مذاکره کنندگان است که از دشمنان نترسند و از حقوق کشور و ملت کوتاه نیایند.

وی تاکید کرد: مردم ایران عزتشان را سودا نمی‌کنند و آمریکایی‌ها را زیر پا می‌گذارند.

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به سفر رئیس جمهور طی چند روز گذشته به این استان توضیح داد: در این سفر مصوبات و اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد که موجبات پیشرفت استان را فراهم خواهد آورد. همانطور که سفر مقام معظم رهبری این استان را ۲۰ سال به جلو برد.

وی با اشاره به محور بجنورد به جنگل گلستان گفت: برای این جاده آدم کش نیز اعتبارات خوبی منظور شده است.

یعقوبی با اشاره به روز شهادت دکتر چمران و بسیج اساتید افزود: اساتید ما بدانند که شهید چمران استادی بسیجی به معنای واقعی و دانشجویی بسیجی بود.

وی با اشاره به هفته قوه قضائیه ادامه داد: در قوه قضائیه باید عدالت نهادینه و با فساد مبارزه شود و این امر را این قوه باید تابلوی خود کند.

یعقوبی تاکید کرد: باید با مفسدان اقتصادی مبارزه شود همان طور که با مفسدان سیاسی مبارزه می‌شود. مفسدان اقتصادی افرادی زالوصفت هستند که باید با آن‌ها مبارزه شود.

وی در پایان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه رسیدن به رضوان الهی است، گفت: رمضان بهار قرآن است، در این ماه باید با قرآن انس بگیریم و آن را تلاوت کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج