اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۴۰۰۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بهداد و کرامتی در سریال جدید علیرضا امینی؟

گویا امینی تمایل دارد که بهداد برای بار دوم نقش پلیس این سریال را بازی کند.همچنین این سریال یک کاراکتر منفی زن هم دارد که اصلی ترین گزینه باتوجه به اخبار در گوشی مهتاب کرامتی است

بهداد و کرامتی در سریال جدید علیرضا امینی؟

تماشا: تلویزیون چند سالی می شود که به مناسبت هفته ناجا تصمیم گرفته تولیداتی در رابطه با خدمات پلیس به جامعه روی آنتن ببرد. اوایل سازندگان و برنامه ریزان به ساخت تله فیلم در هفته ناجا بسنده می کردند اما گویا پس از استقبال فراوان مخاطبان از سریال «سقوط آزاد» به کارگردانی علیرضا امینی و بازی حامد بهداد و پوریا پورسرخ برنامه ریزان به این نتیجه رسیدند که شاید با سفارش به کارگردانان شاخص تر و با جمع کردن بازیگران نامی تر زودتر به نتایج موردنظر اخلاقی برسند.

اما امسال تعداد این سریال ها بیشتر شده و کارگردانانی مثل مهدی فخیم زاده، علیرضا امینی و سیروس مقدم قرار است برای شبکه های مختلف سریال بسازند.

دکتر سعید منتظرالمهدی، رییس اداره سینمایی و رادیو تلویزیونی نیروی انتظامی و مدیرعامل موسسه ناجی هنر درباره این تولیدات گفت: «هفته ناجا 1391 نقطه عطف این رویکرد و برنامه ها خواهد بود و در همین راستا دو مجموعه تلویزیونی برای هفته ناجا تولید می شود.

بهداد و کرامتی در سریال جدید علیرضا امینی؟

یکی «ماتادور» که توسط آقای آرش قادری در حال نگارش است که به کارگردانی آقای علیرضا امینی از اوایل خردادماه وارد مراحل تولید خواهد شد و قرار است از شبکه سوم سیما پخش شود و دیگری سریالی است که توسط سعید نعمت الله در حال نگارش است و آقای سیروس مقدم آن را کارگردانی خواهد کرد و از شبکه اول سیما پخش خواهد شد».

او همچنین درباره داستان سریال «ماتادور» به کارگردانی امینی گفت: «داستان این سریال درباره یک شخصیت خارجی است که مهمان کشور ماست و قرار است توسط پلیس از او حفاظت شود. در حالی که مشخص شده یک باند تروریست قصد ترور او را دارند».

دکتر منتظرالمهدی از دادن اطلاعات بیشتر درباره بازیگران این سریال طفره رفت اما حامد بهداد برای بازی در نقش اصلی این سریال با امینی به توافق رسیده ولی هنوز مشخص نشده که او نقش پلیس این سریال را بازی می کند یا ضدقهرمان آن را.

اما باتوجه به اطلاعاتی که داریم گویا امینی بیشتر تمایل دارد که بهداد برای بار دوم (که اولین بار در سقوط آزاد اتفاق افتاد) نقش پلیس این سریال را بازی کند.

همچنین مثل «سقوط آزاد» این سریال یک کاراکتر منفی زن هم دارد که اصلی ترین گزینه باتوجه به اخبار در گوشی مهتاب کرامتی است.

اما رییس ناجی هنر درباره سریال های دیگری هم که قرار است در فصول مختلف با محوریت پلیس ساخته شود، گفت: «برای فصل زمستان زا هم اکنون طرح سریال تلویزیونی با نام «بدل» توسط آقای فرهاد توحیدی در حال تحقیق و نگارش است که قرار است توسط آقای مهدی فخیم زاده کاهرگردانی شود.

ضمنا باید به مخاطبان عزیز این نوید را بدهیم که سری جدید سریال «هوش سیاه» که به جرائم اینترنتی و فضای سایبری می پرداخت و در هنگام پخش از طرف خیل عظیم مخاطبان موردتوجه قرار گرفته بود، هم اکنون در مراحل بازنویسی است و به زودی پیش تولید سری دوم این مجموعه آغاز خواهد شد. نگرش پلیس به فناوری های نوین و دنیای آی تی جذابیت های ویژه ای به این سریال بخشیده است».

همچنین جواد نوروزبیگی تهیه کننده سریال «بدل» در گفت و گویی درباره این مجموعه گفته است: «مجموعه تلویزیونی «بدل» سریالی پلیسی است که به اتفاقات اجتماعی خواهد پرداخت و این سریال در ۱۳ قسمت برای پخش از شبکه یک سیما تلوید می شود. آقای فخیم زاده اعلام کرده اند که بعد از تکمیل فیلمنامه و با فیلمنامه کامل تصویربرداری کار را آغاز خواهند کرد که بر این اساس و طبق پیش بینی ها طی سه ماه آینده با اتمام نگارش کار به طور رسمی کلید خواهد خورد».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج