اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۴۸۷۵
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

از هر ۱۰۰ فارغ التحصیل، ۱۹ نفر بیکارند

رییس سازمان آموزس فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور بحث بیکاران فارغ التحصیلان است گفت: هم اکنون از هر ۱۰۰ فارغ التحصیل تقریبا ۱۹ نفر بیکار و در جمعیت بیکاران ما بیش از ۳۰ درصد دارای تحصیلات عالیه هستند و در این راستا طرح توانمندسازی مهارتی را برای دانشجویان در دست است.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان آموزس فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور بحث بیکاران فارغ التحصیلان است گفت: هم اکنون از هر ۱۰۰ فارغ التحصیل تقریبا ۱۹ نفر بیکار و در جمعیت بیکاران ما بیش از ۳۰ درصد دارای تحصیلات عالیه هستند و در این راستا طرح توانمندسازی مهارتی را برای دانشجویان در دست است.

کوروش پرند در نشست کارآفرینی و رفع محرومیت اظهار کرد: یکی از سیاستهای ویژه که می توان در استانها علاوه بر ایجاد کارخانه‌ها و توسعه صنایع ایجاد کرد، توسعه کارهای کوچک و متوسط و مشاغل خرد و خانگی است که با توجه به شرایط کشور، اگر بخواهیم در کوتاه مدت و میان مدت موفقیتی در اشتغال داشته باشیم، نخستین کار، توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط است.

وی افزود: نخستین طرحی که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اعلام آمادگی برای اجرای آن را داشته و مصوبه شورای عالی اشتغال است، توانمندسازی و آموزش‌های مهارتی برای روستائیان، عشایر، مناطق مرزی و محروم است.

پرند تصریح کرد: این مدل، تجربه بیش از ۳۰ سال سازمان فنی و حرفه‌ای است که آسیب شناسی کامل شده و اساس و روش بر آموزش‌های سیار است.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بیان کرد: این مدل هشت فاز دارد که نخستین فاز نیازسنجی و آخرین فاز ارزشیابی را شامل می شود و فاز نخست یعنی نیازسنجی در کل کشور انجام شده است.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: موضوع دیگر که یکی از مشکلات کشور ماست، فارغ التحصیلان بیکار است و نرخ بالایی را دارند.

وی افزود: با بنیاد مستضعفان به این نتیجه رسیده ایم که در شهرستان قلعه گنج مستقر شده و فعالیت کنیم و بعد از انعقاد قرارداد در این شهرستان حضور یافته و برنامه های بلند مدتی در حوزه اجرای اقتصاد مقاومتی داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر 100 نفر 80 نفر بیکارن

    • بدون نام

      از هر 100 فارغ التحصیل، 19 نفر بیکارند!!!!!!!!! خخخخخ ......میگمآ احیانا یک موقع آمارتون را برعکس ننوشتین ؟ شاید اشتباه چاپی باشد ؟!!!!!!!!

    • بدون نام

      آمار بیکاری 99 درصده یعنی از هر 100 نفر فارغالتحصیل یه نفر کار پیدا میکنه.

    • sara

      ببخشید میخواس بگه از هر 100 فارغ التحصیل 19 نفر شاغلند.برعکس گفت بنده خدا

    • بدون نام

      منم با ارشد بیکارم هرجا میرم میگن دکتری باید داشته باشی دکتری هم بگیرم میگن تخصص میخواهیم شرمنده خانواده هستم خلاص

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج