اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۷۴۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انتقاد شدید سارکوزی از اولاند

رییس جمهوری پیشین فرانسه روز چهارشنبه در واکنش به حملات و انفجارهای اخیر در پاریس، سیاست های &#۰۳۹;فرانسوا اولاند&#۰۳۹; جانشین سوسیالیست خود را به باد انتقاد گرفت.

خبرگزاری ایرنا: رییس جمهوری پیشین فرانسه روز چهارشنبه در واکنش به حملات و انفجارهای اخیر در پاریس، سیاست های 'فرانسوا اولاند' جانشین سوسیالیست خود را به باد انتقاد گرفت.

'نیکولا سارکوزی' رییس جمهوری سابق فرانسه و رییس مخالفان راست گرای این کشور گفت: از حملات شارلی ابدو در ماه ژانویه زمان زیادی گذشته است و متاسفانه دولت سوسیالیست اولاند نتوانست امنیت داخلی را در کشور برقرار کند. آنچه که این روزها در فرانسه شاهد آن هستیم، نتیجه سیاست های اشتباه اولاند و پیش بینی نکردن پیامدهای مداخله در سوریه برای امنیت داخلی است.

سارکوزی گفت: «آیا پس از حملات ماه ژانویه به دفتر مجله شارلی ابدو، سیاستمداران نمی بایست همه درس ها را می گرفتند؟ ما چقدر باید قربانی دهیم تا معنی کلمه شکست مشخص شود؟ متاسفانه از آن زمان تاکنون زمان زیادی تلف شد و جای تاسف دارد که دولت فرانسوا اولاند همه پیامدهای مداخله نظامی در سوریه را پیش بینی نکرد.»

رییس حزب راست گرای جمهوری خواهان فرانسه گفت: «احتمالا می بایست کمیسیون تحقیق پارلمانی ایجاد می شد تا درس هایی را که لازم بود از آنچه اتفاق افتاد، گرفته شود، جمع بندی کند».

همچنین سارکوزی سخنان اخیر اولاند درباره بودجه اقتصادی و تاثیر آن بر امنیت کشور را زیر سئوال بود.

فرانسوا اولاند روز دوشنبه و پس از حملات و انفجارهای پاریس در مجمع ملی فرانسه گفته بود که امنیت بر ثبات اقتصادی ارجحیت دارد».

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران معتقدند که این اظهارات اولاند به آن معناست که اهداف کاهش کسری بودجه فرانسه به علت افزایش هزینه های مرتبط با حملات تروریستی محقق نخواهد شد.

بر اساس این گزارش٬ در حمله های جمعه شب فرانسه، ۶ تیراندازی و ۲ انفجار انتحاری در ۷ نقطه از پاریس روی داد. این برای نخستین بار در تاریخ فرانسه بود که یک عملیات انتحاری در خاک این کشور صورت می گیرد.

در جریان حمله های یادشده، تاکنون ۱۲۹ تن کشته و بیش از ۳۰۰ تن زخمی شده اند.

گروه تروریستی- تکفیری داعش مسوولیت این حمله ها را پذیرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج