اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۱۷۹۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کشته شدن ۷۳ داعشی در عراق

گروه تروریستی تکفیری داعش ۷۳ نفر از عناصر خود را در «جبال مکحول» در شمال استان صلاح الدین در شمال عراق طی ماه جاری از دست داده است

خبرگزاری فارس: گروه تروریستی تکفیری داعش ۷۳ نفر از عناصر خود را در «جبال مکحول» در شمال استان صلاح الدین در شمال عراق طی ماه جاری از دست داده است

«جبار المعموری» از مسئولان نیروهای داوطلب مردمی عراق روز دوشنبه گفت:عناصر داعش در ماه جاری (نوامبر) مراکز امنیتی مشترک در جبال مکحول در شمال صلاح الدین را هفت بار هدف حمله قرار دادند تا این مواضع را از نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی پس بگیرند؛ اما این حملات به علت شجاعت و پایداری نیروهای مستقر در مراکز امنیتی با شکست مواجه شد.

پایگاه عراقی السومریه به نقل از المعموری نوشت: «بر اساس اطلاعات موجود درمجموع ۷۳ نفر ازعناصر داعش از جمله سرکردگانی از ۱۷ کشور عربی و غیرعربی به هلاکت رسیده اند و اغلب عناصر کشته شده از چچن و شمال آفریقا هستند.»

المعموری افزود: برخی از دشت های جبال مکحول به گور جمعی برای عناصر داعش تبدیل شده است و درحملات اخیر خود خسارت های زیادی را متحمل شده اند.

نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی عراق بیش از دو ماه پیش با اجرای عملیات نظامی گسترده، جبال مکحول در استان صلاح الدین را از اشغال داعش آزاد کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج