اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۳۷۱۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پاسخ مقتدا صدر به تهدید آل خلیفه

رهبر جریان صدر تأکید کرد: اگر دولت بحرین تهدید خود را علیه زائران بحرینی شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی عملی کند، حق پاسخ را برای خود محفوظ می‌دارد.

خبرگزاری تسنیم: رهبر جریان صدر تأکید کرد: اگر دولت بحرین تهدید خود را علیه زائران بحرینی شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی عملی کند، حق پاسخ را برای خود محفوظ می‌دارد.

به گزارش پایگاه سایت السومریه نیوز، "مقتدا صدر" روز یکشنبه در پاسخ به نامه یک بحرینی به او مبنی بر اینکه سرویسهای امنیتی بحرین فهرستی را از اسامی شهروندان شرکت کننده در مراسم اربعین امام حسین (ع) تهیه کرده تا آنان را تحت تعقیب قرار دهد، گفت: این عادت نظامهای طایفه‌ای ظالم است که به دروغ مدعی دموکراسی و آزادی هستند.

وی افزود: اگر (دولت بحرین) تهدید ظالمانه خود را عملی کند، ما حق پاسخ را برای خودمان محفوظ می‌داریم.

مقتدا صدر تأکید کرد: زیارت فرزند دختر رسول خدا (ص) از نظر هیچکدام از ادیان و مذاهب جرم نیست؛ اگر آنها این تهدید و سخن را عملی کنند، بیانگر حمایت علنی آنان از تفکر فرومایه و گمراه داعشی و تروریسم است.

چالش زائران بحرینی اربعین حسینی هنگام بازگشت

شمار زیادی از زائران بحرینی اربعین حسینی (ع) از مشکلات و تدابیر شدید امنیتی اتخاذ شده از سوی مقام های کشورشان در پل ملک فهد ابراز ناخرسندی کردند.

زائران بحرینی که برای شرکت در مراسم اربعین امام حسین علیه السلام به عراق سفر کرده بودند، در بازگشت به کشور خود با تدابیر شدید امنیتی روبرو شده و نسبت به رفتارهای نامعقول نیروهای امنیتی ابراز ناخرسندی کردند.

روزنامه الوسط بحرین شکایت شمار زیادی از زائران و تعمد مقام های بحرینی و اذیت زائران را پوشش داد. نیروهای بحرینی به هنگام بازگشت زائران با اتخاذ تدابیر شدید امنیتی، بازرسی و بررسی غیر معمول مدارک شناسایی، ورود آنان را به کشور با تاخیر و چالش مواجه کردند.

زائران افزودند: هنوز شمار زیادی زائر در پل ملک فهد در انتظار پایان یافتن این اقدام های و امور اداری هستند.

پل ملک فهد بر روی خلیج فارس ساخته شده و مجمع الجزایر بحرین را به عربستان متصل می کند.

برخی از شهروندان این اقدام ها را بخشی از سیاست ستم مذهبی و طائفی مقام های بحرینی در حق بخش اصلی مردم بحرین و ایجاد محدودیت در انجام فرایض و شعائر مذهبی می دانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج