اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۰۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

پرده سوم نمایش فریبرز عرب نیا

بازیگر «مختارنامه» گفت: تمام اتهامات وارده به من کذب است و این اتفاقات دعوا بین من با یک بازیگر نیست بلکه مسأله من جریاناتی است که باعث بروز چنین مسایلی می‌شود.

فریبرز عرب نیا بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه شب گذشته «هفت» تمام اتهامات وارد شده به وی را کذب محض دانست و گفت: این اتفاقات دعوا بین من با یک بازیگر نیست بلکه مسأله من جریاناتی است که باعث بروز چنین مسایلی می‌شود.

عرب‌نیا در پاسخ به صحبت‌های یکی از بازیگران سینما در واکنش به حرف‌هایش، بیان کرد: در این نامه که من از آن شکایت نخواهم کرد ۵ مورد قانونی وجود دارد که می‌توان در مراجع قانونی از نویسنده آن شکایت کنم.

پرده سوم نمایش فریبرز عرب نیا

وی تاکید کرد: هر نشریه‌ای و یا هرکسی که درباره خانواده من مطلبی بیان کند، من با استفاده از تمام قدرت در مراجع حقوقی شکایت خواهم کرد.

بازیگر فیلم سینمایی «پرتقال خونی» در ادامه برنامه با تأکید بر اینکه بازیگر نباید به هر ترتیبی مشهور شود، اظهار کرد: بازیگر برای ماندگاری نباید با هر وسیله‌ای مشهور شود، بازیگر نباید برای عقد قرارداد زیرپای بازیگر دیگر را خالی کند و به هر قیمتی در هر فیلمی بازی کند.

بازیگر «مختارنامه» با بیان اینکه بازیگر برای ماندگاری باید به دنبال کسب آموزش خود باشد، عنوان کرد: بازیگر به عنوان یک هنرمند نباید نسبت به مسایل مردم بی تفاوت عمل کند و به قضاوت مردم چندان اهمیت ندهد بلکه سرنوشت آن ها برایش مهم باشد.

عرب نیا تصریح کرد: حفظ کیفیت آثار کار ماست و اگر اثری باعث مخدوش شدن فرد شود باید از آن پرهیز کند.

بازیگر فیلم سینمایی «سلطان» با اشاره به اینکه در کشور حداقل ۲۵ کارگردان شاخص داریم و اگر هر کدام سالی یک فیلم بسازند ۲۵ اثر شاخص و برجسته خواهیم داشت، یادآور شد: در هالیوود با آن همه عظمت در سال تنها ۵ و یا ۶ فیلم شاخص را شاهد هستیم با این حرکت می‌توانیم از هالیوود با بضاعت کم مان پیشی بگیریم و بازیگر سینما برای ماندگاری می‌تواند با حضور در چنین آثاری به این مهم برسد و با شرایط فعلی بازیگران نباید تن به هر اثری بدهند.

عرب نیا انحصار را مانع رشد سینما دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که در سینما به صورت انحصاری عمل شود امکان ماندگاری وجود ندارد و با وجود چنین شرایطی ماندگاری بازیگر را نباید انتظار داشت.

وی افزود: با ورود جوانان به عرصه سینما می‌توان این انحصار را از بین برد و با حفظ کیفیت آثار سینمایی باعث می شود آثار در دل مردم جا باز کند.

بازیگر فیلم «ضیافت» در قسمتی از حرف‌هایش به ورود نهادهای بالای نظام در سینما اشاره کرد و گفت: مجلس باید به شکل جدی و براساس نیازهای جدید قوانین سینمایی را وضع کند. همچنین اختلافات خانه سینما و معاونت سینمایی مرتفع شود.

وی تأکید کرد: نهادهای صنفی می‌توانند با ابتذال در سینما و ندادن اجازه ورود به این جریان با آن مقابله کنند.

منبع : برنا نیوز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپیده

      با عرض سلام . به نظر من آقای عرب نیا حرفش کاملا درست و منطقی بود . چالش و نقص در همه سازمانها و ارگانها وجود دارد . باید بانشست صادقانه دست اندرکاران و کارشناسان همه مسائل را حل کنند . نمی دانم چرا بعضی ها انتقاد غیر منطقی و حتی توهین می کنند .این آدمها کجا سیر می کنند فکرشان چیست . یک هنرمند صادقانه حرف دلش و حرف دل خیلی از آدمها را زد باید توبیخ و توهین شود . وافعا متاسفم . ما در بعد فرهنگی خیلی مشکل داریم .با تشکر از مدیریت سایت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج