adexo3
۲۸۰۰۰۵
۱۶ نظر
۵۰۰۳
۱۶ نظر
۵۰۰۳
پ

تخریب فرزندان هاشمی آغاز شد

بعد از ظهر امروز محسن و فاطمه هاشمی رفسنجانی، پسر و دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ستاد انتخابات کشور حضور یافتند و با تکمیل مراحل ثبت نام، خود را داوطلب نمایندگی مجلس دهم از حوزه انتخابیه تهران کردند، اما به محض ثبت نام پروژه تخریب فرزندان هاشمی از سوی رسانه های اصولگرا کلید خورد.

پایگاه خبری انتخاب: بعد از ظهر امروز محسن و فاطمه هاشمی رفسنجانی، پسر و دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ستاد انتخابات کشور حضور یافتند و با تکمیل مراحل ثبت نام، خود را داوطلب نمایندگی مجلس دهم از حوزه انتخابیه تهران کردند، اما به محض ثبت نام پروژه تخریب فرزندان هاشمی از سوی رسانه های اصولگرا کلید خورد.

از آنجا که طولانی شدن مراحل ثبت نام کاندیداهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در روزهای اخیر که گاه تا ۵ ساعت نیز طول کشیده بود، موجب ناراحتی ثبت نام کنندگان شده بود، فرزندان هاشمی با مطلع شدن از این روند طولانی، چند ساعت قبل از حضور، نماینده خود را جهت انجام مراحل ثبت نام و اسکن کردن مدارک به ستاد انتخابات فرستاده بودند و بعد از طی این مراحل، خود در محل ثبت نام در وزارت کشور حاضر شدند و با پایان مراحل ثبت نام، به برخی سوالات اهالی رسانه نیز پاسخ دادند.

اما ناآگاهی برخی متقاضیان ثبت نام و فرمان ستاد تخریب اصولگرایان، پروژه تخریب این دو نامزد انتخابات را بلافاصله به جریان انداخت و مدعی ثبت نام خارج از نوبت فرزندان هاشمی در ستاد انتخابات وزارت کشور شدند و این در حالی بود که نماینده آنها با توجه به تجربه روزهای اخیر، از چند ساعت قبل در ستاد انتخابات حضور یافته بود و مراحل ثبت نام را به پیش برده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا فرزندان هاشمی نیاز به تخریب دارند؟!با عقبه ای از دزدی ها و دست داشتن و در فتنه ها و اختلاس ها و شیطنت ها!آیا باز هم نیاز به تخریب دارند؟!
      آخه برترین های ملعون داری کیو گول میزنی؟!آخرت هیچی!دنیاتونو به چی میفروشین؟!بعد میگید به هیچ دسته و گروهی وابسته نیستید!!!
      همین شما مثلا اصلاح طلبا نبودید که زمان خاتمی کتاب عالیجناب سرخپوشو نوشتید؟!راجبه گندکاریای هاشمی و پسراش؟!راجبه مهدی هاشمی!راجبه کاخ های زعفرانیشون!اگه واقعا سنتون اقتضا نمیکنه بد نیست یه مطالعه کوچیک بکنید تا مضحکه ملت نشید!!!

      پاسخ ها

      • علی

        جانا سخن از زبان ما میگویی .
        همه اصلاح طلب هر را قاطی این ماجرا نکن
        همه اصولگراها هم دلواپس نیستند

    • مهدی رضایی

      مردم شریف ایران حدود سی و پنج سال است که خانواده اقای هاشمی می شناسندشما دلواپس نباشید؟؟؟ اگر به تشخیص مردم شک دارید . سبحان االله

    • حسین عباسپورامیرهنده

      خودشان باکاریشان امتحان پس دادندنیازبه تخریب نیست

    • سهیل

      خاندان هاشمی را همه می شناسند ، اگر رد صلاحیت نشوند آن موقع باید تعجب کرد

    • بدون نام

      تنهاکاری که ازدلواپسان برمیاد تخریب طرف مقابل هستش

    • بدون نام

      خانواده هاشمی لزومی برای تخریب ندارد زیرا خودشان را ازمسیر ولایت خارج کردند و بچه ها هم این قضیه را متوجه شذه اند

    • بدون نام

      خیلی متاسفم که ابر مرد انقلاب آیةالله هاشمی رفسنجانی کارشان به جایی برسد که حتی فرزندان ایشان و حتی همسر زجر کشیده ایشان هم از این جسارت ها وهتاکی مصون نماندند خیلی ها نمیدانند که این آیةالله هاشمی رفسنجانی بودند که در زمان شاه مقبور تا پای چوبه دار هم رفتند و اگر فشار بیش از حد مراجع عظام تقلید نجف قم نبود قطعا ایشان به شهادت رسیده بود و همسر شجاع ایشان هم پدر خانواده بودند و هم وظایف مادری را انجام ميدادند و هم به خانواده زندانیان سیاسی مسلمان کمک میکردند و متاسفانه آنها هم که ميدانند سکوت کرده اند، به جز بزرگانی مانند آیةالله سید مهدی طباطبایی که در موارد زیادی از آیةالله هاشمی رفسنجانی مردانه حمایت کردند

      پاسخ ها

      • حسین اقایی

        زبیر هم در زمان پیامبر جنگید و تا مرز شهادت پیش رفت . در عظمت این مرد همین بس که حضرت علی (علیه السلام ) فرمود چیزی نمانده بود که زبیر از ما اهل بیت شود[همچون سلمان که پیامبر فرمود سلمان از ما اهل بیت است] . اما در انتها چه سرانجامی پیدا کرد؟!!!!! به خاطر فرزند در مقابل حضرت علی (علیه اسلام) ایستاد و ...

      • علی

        1- نوح هم پسر داشت.
        2-خیلی ها پای چوبه دار رفتند و برنگشتند و بستان شان هم از میسر خارج نشدند .
        3-فشار مراجع قم و نجف ادعای شماست.

        6-سکوتی در کار نیست نیکی و بدی همه جا باز گو میشود.

      • بدون نام

        خودش خوب.... به بچه هاش چه ربطی داره؟؟

      • بدون نام

        درود بر مرد بزرگ انقلاب ایت الله هاشمی و یار وفادار رهبر م امام خمینی

      • بدون نام

        ملاک وضع فعلی افراد ست

      • مجيد

        ببين از راه دين وارد شدي؟ کي ميتونه مدعي بشه که از شيطان بيشتر عبادت کرده . ايا مورد درگاه خدا هست . پس جانماز اب نکش و اگر به شهادت باشه که ما خانواده هايي داريم که حتي 6 شهيد تقديم کردند و هيچ ادعايي هم ندارند و گمنام هم هستند . ايا صحبت سهم خواهي هست . دقيقا بله ، ايشون در سر هواي رهبري را ميپرورانند ، انشاالله مردم نخواهند گذاشت تا دوباره فتنه اي جديد با رنگي ديگر در کشور رخ دهد. اين ارزو به گور خواد رفت . انشاالله.

    • بدون نام

      ای خوبترینها.

    • ژکس

      زنده باد هاشمی رفسنجانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج