اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۲۱۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جزییات واگذاری مسکن مهر به مجردها

واگذاری مسکن مهر به مجردها در صورتی است که در استانی در بخش مسکن مهر، مازاد وجود داشته باشد.

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی از واگذاری مسکن مهر به مجردها با بررسی شرایط خبر داد و گفت: در این زمینه شورای عالی مسکن تصمیم می‏‌گیرد.

علی نیکزاد در حاشیه نشست شورای مسکن در شاهرود اظهار داشت: واگذاری مسکن مهر به مجردها در صورتی است که در استانی در بخش مسکن مهر، مازاد وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: استاندار مربوطه اگر تشخیص دهد که این واحدها مازاد است، می‏‌تواند پیشنهاد دهد و امور به ترتیب شرایط سنی در شورای عالی مسکن مورد بررسی قرار می‏‌گیرد.

* تعریف ۷۰ هزار میلیارد تومان پروژه/اجرای ۱۰۰۰ طرح عمرانی در کشور

وزیر راه و شهرسازی همچنین از تعریف ۷۰ هزار میلیارد تومان پروژه و اجرای یک‌هزار طرح عمرانی در کشور خبر داد.

نیکزاد اظهار داشت: ۷۰ هزار میلیارد تومان پروژه در کشور در دست اجرا بوده و زیر نظر این وزارت‏خانه عملیاتی می‏‌شود.

وی با بیان اینکه در همین راستا یک‌هزار طرح عمرانی در استان‏‌های مختلف در دست اجراست، ادامه داد: طرح عمرانی در هر بخشی و با هر طولی که باشد، اگر اعتبارات لازم برای آن پیش‏‌بینی نشده باشد ممکن است اجرای آن ۱۰۰ سال به طول بیانجامد.

وزیر راه و شهرسازی در تشریح روند اجرای پروژه‏‌هایی که در استان‏‌های مختلف و کشور در دست اجراست، گفت: در کشور ۲۰۰ هزار کیلومتر راه وجود دارد و وزارت راه و شهرسازی طرح‏‌های ملی بسیاری را به مرحله اجرا درآورده است.

* ساخت ۶۴ هزار واحد مسکونی جدید در سمنان

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جهش ایجاد شده در بخش مسکن استان سمنان اظهار داشت: از ابتدای تاریخ شکل‏‌گیری استان سمنان تا سال ۱۳۸۵ که زمانی بسیار طولانی خواهد شد، در مجموع ۱۴۶ هزار واحد مسکونی در این استان ساخته شده است.

نیکزاد افزود: این در حالی است که دولت‏‌های نهم و دهم در فاصله زمانی کمتر از هشت ساله فعالیت خود، ۶۴ هزار واحد مسکونی جدید را در این استان آغاز کرده است و این نشان می‏‌دهد که معادل حدود ۴۵ درصد مجموع واحدهای موجود در تاریخ این استان در دولت احمدی‏‌نژاد کار صورت گرفته است.

وی افزود: از این تعداد، ۱۹ هزار واحد مسکونی مهر در استان سمنان افتتاح شده، ۲۸ هزار واحد مسکونی تا پایان امسال به بهره‏‌برداری می‏‌رسد و بقیه نیز سال بعد تکمیل و تحویل می‏‌شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه بر لزوم تسریع در اجرای تقاطع‏‌های غیرهم‎سطح مؤمن‏‌آباد و سرخه تأکید کرد و گفت: کار پیمانکاران در این دو طرح حدودی عقب بود و بررسی و قول داده شد که فعالیت‏‌ها به سرعت انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج