اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۸۹۸۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شاسی بلند کانسپت سانگ یانگ +عکس

حال شرکت خودروسازی سانگ یانگ دوباره پرچم SIV را به دست گرفته و حالا با کد SIV-۲، شاسی بلندی کانسپت معرفی کرده که در نمایشگاه ژنو امسال معرفی خواهد شد و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وب‌سایت خودرو بانک: سه سال پیش در نمایشگاه خودرویی ژنو ۲۰۱۳، شرکت خودروسازی سانگ یانگ از طرحی مفهومی تحت عنوان SIV-۱ در کنار مفهومی دیگر با نام LIV-۱ پرده برداری کرد، ولی هیچگاه این دو طرح به مرحله تولید و عرضه نرسیدند. حال شرکت خودروسازی سانگ یانگ دوباره پرچم SIV را به دست گرفته و حالا با کد SIV-۲، شاسی بلندی کانسپت معرفی کرده که در نمایشگاه ژنو امسال معرفی خواهد شد و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

شاسی بلند کانسپت سانگ یانگ +عکس

با نگاهی به طرح کانسپت SIV-۲، می‌توان جثه‌ای بزرگ‌تر شده از کراس اوور تیوولی را مشاهده کرد که عموما در بخش جلویی خود، شباهتی بسیار نزدیک به سانگ یانگ تیوولی دارد و به نظر هم می‌رسد که نسخه‌ای بزرگ‌تر از سانگ یانگ تیوولی باشد که با رفع نواقص سانگ یانگ تیوولی و صد البته بزرگ‌تر شدن جثه آن، بازار رقابت را برای رقیبانش به چالش بکشد.

شاسی بلند کانسپت سانگ یانگ +عکس
مدل مفهومی سانگ یانگ در نمایشگاه ژنو به نمایش گذاشته می شود

براساس اطلاعات بدست آمده توسط سانگ یانگ، برای این طرح کانسپت پیشرانه‌ای محرک هیبریدی برنامه ریزی شده که متشکل از پیشرانه‌ای ۱.۵ لیتری توربوشارژر مجهز به انژکتورهای پاشش مستقیم سوخت و موتوری الکتریکی ۱۰ کیلوواتی با باتری‌های لیتنیوم یونی ۵۰۰ وات ساعتی خواهد بود، ولی در خصوص مقدار قدرت و گشتاور تولیدی آن‌ها تاکنون صحبتی به میان نیامده و به احتمال زیاد همزمان با معرفی رسمی آن در نمایشگاه یا در معرفی آنلاین آن پیش از برگزاری نمایشگاه خودرویی ژنو ارائه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج