adexo3
۳۰۰۷۱۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

هنگامه قاضیانی: من با اعتماد رای می دهم

هنگامه قاضیانی در پست اخیر خود در اینستاگرام که کاملا رنگ و بوی انتخاباتی داشت عنوان کرد که به الياس حضرتى رای خواهد داد.

برترین ها: هنگامه قاضیانی در پست اخیر خود در اینستاگرام که کاملا رنگ و بوی انتخاباتی داشت عنوان کرد که به الياس حضرتى رای خواهد داد.

هنگامه قاضیانی نوشت:

«الياس حضرتى انتخاب من است با "اعتماد". اين "اعتماد" مهمترين كد شناسايى او ميان نامزدهاى سرشناس در انتخابات مجلس است؛ روزنامه "اعتماد" با مديريت حضرتى سالهاست كه در ميدان پر مين مطبوعات، با گذر از گردنه ى چند توقيف، هر روز در سراسر ايران منتشر ميشود و از معدود جرايدى است كه هنرمندان ايران به آن "اعتماد" دارند. دومين كد شناسايى او، "تجربه" است؛ ۱۶ سال حضور مستمر در پارلمان، آن‌ هم در مجلس‌ قدرتمند سوم، مجلس خطير پنجم و مجلس شجاع و دلير ششم، حكايت از تجربه ى او دارد. الياس حضرتى، وجهه‌ى ديگرى هم دارد. حضرتى، مرد رزم و پيكار و جهاد در جبهه‌هاى جنگ است؛ يكى مثل صدها هزار جوانى كه از همه چيز براى وطن‌شان گذشتند. روز جمعه، نام او را در كنار ديگر اعضاى ليست ائتلاف اصلاح طلبان در برگه رأى مى نويسم چون او را مى شناسم؛ و به او "اعتماد" دارم»

هنگامه قاضیانی: من با اعتماد رای می دهم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وااااای!! خوش به حال الیاس حضرتی!!! چه افتخار بزرگی! خدایی فکرکنم از ذوق امشب سووووت شه بره آسمون. تنها بانوی! فرهیخته و همه چی دان و پروفسور ایران داره بهش رای میده! واااااااااای خدای من

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج