adexo3
۳۰۰۷۵۶
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

تفاوت‌ تبلیغات اصولگرایان و اصلاح‌ طلبان

تهران، رنگ زرد به خود گرفته است. البته بیش از دو ماه از پایان پاییز گذشته اما پوسترهای زردرنگ تبلیغاتی اصولگرایان بیش از سایر عناصر تبلیغاتی در سطح شهر به چشم می‌خورد.

خبرآنلاین: تهران، رنگ زرد به خود گرفته است. البته بیش از دو ماه از پایان پاییز گذشته اما پوسترهای زردرنگ تبلیغاتی اصولگرایان بیش از سایر عناصر تبلیغاتی در سطح شهر به چشم می‌خورد.

در تمامی خیابان‌ها و بر سر گذرها می‌توان پوسترها و بیلبوردهای زردرنگ اصولگرایانه را دید و کمتر نشانی از نوار آبی روشن تبلیغات اصلاح‌طلبان و خبرگان مردم در سطح شهر دیده می‌شود.

اگرچه به گفته حسن غفوری‌فرد نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات وسیع برخی از کاندیداها، با اقتصاد مقاومتی و بیانات رهبری مطابقت ندارد اما این دغدغه چندان برای کاندیداها پررنگ نیست و با نگاهی به تبلیغات شهری می‌توان دریافت که اصولگرایان با استفاده از پوسترهای فردی و جمعی، تا حدود زیادی عرصه تبلیغات میدانی در تهران را در اختیار گرفته‌اند و از همه ظرفیت‌های تبلیغات محیطی به سود خود استفاده می‌کنند.

حال و هوای تبلیغات در فضاهای مجازی متفاوت است و در این عرصه بیشتر گروه‌های اعتدالگرا و اصلاح‌طلب میدان‌داری می‌کنند.

تهیه کلیپ‌های سیاسی، انتشار گسترده پوسترها، فتونیوزها و استیکرهای انتخاباتی و نیز بحث و جدل‌ها درباره سوابق نامزدها و نگاهی به مواضع گذشته آنها، از جمله کنش‌های مجازی بدنه اجتماعی اعتدالگرایان واصلاح‌طلبان در فضای مجازی، از کانال‌های رسمی این جریان گرفته تا کانال‌های غیررسمی است. به راه افتادن برخی کمپین‌های تبلیغاتی در حمایت از لیست اعتدال و امید و نیز تشکیل کانال‌هایی با عناوین اصلاح‌طلبی، از دیگر اقدامات در این عرصه است.

البته اصولگرایان نیز تلاش می‌کنند تا در فضای مجازی تبلیغات را به رقیب واگذار نکنند اما شاید گرایشات اصلاح‌طلبی بخشی از کاربران فعال در فضای مجازی، باعث شده تا برخلاف تبلیغات میدانی، در عرصه مجازی شعار «گام دوم» اصلاح‌طلبان هواداران بیشتری داشته باشد.

اصولگرایان در برابر تبلیغات پر سر و صدای اصلاح‌طلبان در گروه‌های تلگرامی و سایر شبکه‌های اجتماعی، سعی می‌کنند تا با راه‌اندازی برخی کمپین‌ها مانند «نه به انگلیس»، ضعف‌های خود را جبران کنند اما باید دید در دو روز آینده این دست کمپین‌ها شانسی برای تغییر دیدگاه‌های رأی دهندگان دارند یا نه.

در این بین خبر احتمال فیلترشدن تلگرام در دو روز باقی‌مانده تا انتخابات نیز زنگ خطری برای جریان اعتدال و اصلاحات است که دیوارهای مجازی را بر دیوارهای خیابانی ترجیح داده‌اند و شاید از همین رو علی صوفی رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان در تهران گفته است که اصلاح‌طلبان از امشب به تبلیغات محیطی خود شدت بیشتری می‌دهند چراکه آماده‌شدن پوسترهای تبلیغاتی این طیف سیاسی با عنوان «لیست امید» به دلیل به‌طول انجامیدن فرآیند تایید صلاحیت‌ها، کمی به تاخیر افتاده بود.

حالا باید منتظر بود که اصلاح‌طلبان از فاز تبلیغات مجازی به تبلیغات شهری وارد شوند تا رنگ آبی کنار رنگ زرد بنشیند و تهران از یک‌رنگی درآید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ebi

      به امید خدا اصول گرایان پیروز انتخاباتند.ان شاءالله

      پاسخ ها

      • علی

        شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دهنه

    • بدون نام

      پیروز واقعی مردم هستند که میدانند به چه کسانی رای میدهند

    • اصول گرا

      این نظر سنجی که تو صفحه ی اصلی سایت قرار دادید اصلا درست نیست .چرا که سایت شما اصلاح طلب است. و نتیجه از قبل مشخص است.
      این نظر سنجی رو باید یک سایت بی طرف مانند "باشگاه خبرنگاران"در سایتشون قرار بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج