اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۴۷۵۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

ازدواج مخفیانه فاکس و هولمز

ظاهرا این روزها ازدواج مخفی بین چهره های مشهور هالیوود به امری متداول تبدیل شده است. تا به حال رسانه ها اخبار ازدواج چندین زوج هالیوودی را منتشر کرده اند که ترجیح داده اند دور از چشم پاپاراتزی ها و در بین آشنایان و افراد بسیار نزدیک به خود ازدواج شان را جشن بگیرند.

روزنامه هفت صبح: ظاهرا این روزها ازدواج مخفی بین چهره های مشهور هالیوود به امری متداول تبدیل شده است. تا به حال رسانه ها اخبار ازدواج چندین زوج هالیوودی را منتشر کرده اند که ترجیح داده اند دور از چشم پاپاراتزی ها و در بین آشنایان و افراد بسیار نزدیک به خود ازدواج شان را جشن بگیرند. نمونه اش «آنجلینا جولی» و «برد پیت». اکنون اما دوباره بحث ها در مورد ازدواج مخفی دو زوج دیگر بالا گرفته است. آنطور که وب سایت آمریکایی «هالیوود لایف» نوشته است، به نظر می رسد «کتی هولمز» و «جیمی فاکس» به صورت مخفیانه با هم ازدواج کرده اند.

ازدواج مخفیانه فاکس و هولمز

البته مدت هاست رسانه ها از رابطه این دو خبر داده اند اما هیچ گاه به صورت رسمی ارتباط فاکس و هولمز تایید نشده است. با این حال این وب سایت با بررسی دقیق عکسی که روز پنجشنبه از هولمز منتشر شد، حلقه ای را در انگشت چپ او تشخیص داده است.

اما این همه شایعه ها پیرامون این دو نیست. یک مجله انگلیسی نیز یک روز قبل از انتشار این عکس نوشته است که آنها نه تنها ازدواج کرده اند که منتظر تولد نخستین فرزندشان هم هستند. ظاهرا همه چیز در هالیوود خیلی سریع پیش می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من با شناختی که از تام کروز دارم فکر می کنم کار ایشان باشد چون دوستی دیرینه ای با فاکس دارد وکلا به دلیل اینکه کروز بعد از ازدواج با هر زنی بعداز 5 6 سال ندای طلاق سر می دهد و اصلا ثبات اخلاقی ندارد و با این کار می خواهد منتقدین سر سخت خودش را خاموش کند و سوپاپ اطمینانی برای ازدواج خودش پیدا کند به هر صورت ملقمه ساینتولوژی و اومانیسم و فرهنگ خاص آمریکایی بیشتر از این وبهتر از این خروجی ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج