اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۲۳۵۱
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

افزایش ۸۹ هزار تومانی قیمت سکه

به گفته رییس اتحادیه تولید‌کنندگان طلا، قیمت سکه در مقایسه با ۵۰ روز گذشته ۸۹ هزار تومان افزایش یافته که البته با توجه به برجام و توافقات سیاسی با کشورهای اروپایی و آمریکا، روند رو به بهبودی را در سال جاری شاهد خواهیم بود.

خبرگزاری ایسنا: به گفته رییس اتحادیه تولید‌کنندگان طلا، قیمت سکه در مقایسه با ۵۰ روز گذشته ۸۹ هزار تومان افزایش یافته که البته با توجه به برجام و توافقات سیاسی با کشورهای اروپایی و آمریکا، روند رو به بهبودی را در سال جاری شاهد خواهیم بود.

عبادالله محمدولی با بیان این‌که هفته اول سال بازار طلا تعطیل بود، اظهار کرد: در هفته دوم نیز قیمت‌ها در مقایسه با اواخر روزهای پایانی اسفند ۱۳۹۴ روند کاهشی داشت ولی تا پایان هفته کمی نوسان افزایشی را تجربه کرد.

وی ادامه داد: قیمت سکه در ماه‌های پایانی سال گذشته حدود ۹۳۰ هزار تومان بود که در حال حاضر به‌ طور تقریبی یک میلیون و ۱۹ هزار تومان به فروش می‌رسد که افزایش ۸۹ هزار تومانی را نشان می دهد.

رییس اتحادیه تولید‌کنندگان و صادر‌کنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی با تاکید بر این‌که بازار طلا و سکه در سال جاری رو به بهبود پیش می‌رود، گفت: بازار نسبتا خوبی برای کسب‌وکار طلا خواهیم داشت، اما موضوع مهم، مدیریت بازار در این زمینه است.

وی ادامه داد: به جهت این‌که بانک مرکزی به عنوان تنها ضرب‌کننده سکه در ایران است اگر در این زمینه به درستی مدیریت کند و پاسخگوی تقاضا باشد، شاهد دلالی، سودجویی یا قیمت‌های حبابی در بازار نخواهیم بود.

محمدولی در عین حال بیان کرد: براساس برآوردهای صورت گرفته در دنیا حدود ۲۰۰ هزار تن منابع طلا در اعماق زمین داریم که از این میزان تاکنون حدود ۱۵۰ هزار تن استخراج شده و یکی از دلایل افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی نیز تقاضای بالا ولی عرضه کم است.

رییس اتحادیه تولید‌کنندگان و صادر‌کنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی با بیان این‌که فلز طلا به عنوان کالای سرمایه‌ای و پشتیبان برای ملت‌ها و دولت‌ها محسوب می‌شود، افزود: کشورها در برخی مواقع که از نظر بودجه با مشکلی مواجه می‌شوند اقدام به فروش طلا می‌کنند و در واقع دولت‌ها هنوز هم نسبت به طلا نگاه ویژه‌ای دارند و همین موضوع سبب می‌شود تنش‌های سیاسی و جنگ‌هایی که در دنیا اتفاق می‌افتد روی طلا تاثیرات خود را بگذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      " با توجه به برجام و توافقات سياسي ... " قيمت سكه افزايش ٨٩ هزار توماني داشته !!!!!!!!!!!!!
      عجب !
      همه چيز ما بر عكس آدميزادست !!!!!!!

    • ایرانی

      خوبه!
      باید به ده میلیون تومن هم برسه
      دلار هم باید 10000 تومن بشه تا کاملا اقتصاد ما محو و نابود بشه!
      عالیه!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج