اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۲۸۷
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

تکذیب ممنوع التصویری "جیگر"

در حالی که رسانه های بیگانه روز گذشته مهم ترین اخبار خود را به ممنوع التصویری و حذف عروسک «جیگر» اختصاص داده و آن را تحلیل می کردند، مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو این خبر را تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس: در حالی که رسانه های بیگانه روز گذشته مهم ترین اخبار خود را به ممنوع التصویری و حذف عروسک «جیگر» اختصاص داده و آن را تحلیل می کردند، مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو این خبر را تکذیب کرد.

علی زارعان درباره انتشار خبری درباره حذف و ممنوع التصویری عروسک «جیگر» در مجموعه «کلاه قرمزی» گفت: من با آقای طهماسب و آقای جبلی، مدیر شبکه نمایش، مدیر شبکه جام جم و ... صحبت کرده و از آنها درباره حذف این شخصیت عروسکی سوال کردم که همگی متفق القول این مطلب را تکذیب و عنوان کردند که در این باره هیچ گونه اظهارنظری نداشته اند. حذف و یا ممنوع التصویری این عروسک را تکذیب می کنیم.

وی ادامه داد: شخصیت جیگر یک شخصیت محبوب است که در کنار کلاه قرمزی، پسرعمه زا، آقوی همساده، بچه ننه، پسرخاله و ... قرار دارد و هیچکدام از آنها حذف نشده اند.

تکذیب ممنوع التصویری "جیگر"

زارعان درباره عنوان برخی مطالب راجع به بدآموزی عروسک جیگر تصریح کرد: به هیچ عنوان این عروسک بدآموزی نداشته و خوشبختانه از نوروز که جیگر به جمع عروسک های مجموعه کلاه قرمزی پیوست، با استقبال فراوانی روبرو شد و حتی آقای ضرغامی به طور مستقل از سازندگان این برنامه تشکر کردند.

همچنین آقای دارابی نیز در جلسه ای دیگر به خاطر خلق چنین شخصیت های عروسکی پرطرفداری از خالق آنها تشکر کرد و حدود دو هفته پیش نیز آقای بخشی زاده مدیر شبکه دو از سازندگان کلاه قرمزی تجلیل کرد.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو درباره ساخت مجموعه کلاه قرمزی ویژه نوروز ۹۲ نیز عنوان داشت: صحبت های مقدماتی انجام شده و قرار است کلاه قرمزی به همراه سایر عروسک های این برنامه در نوروز ۹۲ نیز ویژه برنامه ای را داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان حذف عروسک جیگر در برنامه نوروزی ۹۲ وجود دارد؟ پاسخ داد: خیر. فکر نمی کنم که این عروسک حذف شود. مگر اینکه آقای طهماسب به تصمیم تازه ای در این باره برسند که احتمال آن خیلی کم است و قرار بر حذف هیچکدام از عروسک ها نیست.

عروسک «جیگر» یک الاغ است که با تکه کلام جیگرم در مجموعه کلاه قرمزی ۹۱ حضور داشت. روز گذشته ممنوع التصویری این عروسک محبوب کودکان تبدیل به مهم ترین خبر برخی شبکه های ماهواره ای نظیر بی بی سی فارسی، صدای امریکا، من و تو و ... شده بود و این شبکه ها برای ممنوع التصویری این عروسک تحلیل های بسیاری آورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مملي

      ميگم خودتون هم اين خبرو زدي بودين تو كلي از سايت ها هم اين خبر اومده بود. الان انداختينش گردن رسانه هاي بيگانه و شبكه هاي ماهواره اي؟
      شبكه هاي ماهواره اي كه از خودشون نمي گن. از توي همين سايتاي داخل ايران ميان و خبر رو اعلام ميكنن.
      من كه ميدونم نظرمو حذف ميكنين ولي خودتون بخونين و كلاهتون رو قاضي كنين. تا يه چيزي ميشه نندازين گردن رسانه هاي بيگانه و ماهواره و ...
      تا كي ميخوايد اينجوري اينجوري باشين؟
      هي ور ميدارين مطالبو از روي سايتهاي ديگه كپي ميكنين و بعدشم كي بود كي بود من نبودم

      پاسخ ها

      • مملي

        واي چقدر خوشحالم نظرمو حذف نكردين

    • بدون نام

      اواواو این همه خبر واسه یه خررررررررررررررررر

    • پرناز

      دقت کردین همه نظرای این بخش حذف شده؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم نظرای کدوم بخش حذف نشده

    • حدیث

      آخی خوب شد امشب اومدم و ب سایت سر زدم! خوشحال شدم جیگر از برنامه کلاه قرمزی حذف نشد...

    • بدون نام

      اینکه حالا این جیگر حذف شده یا نه یا میشه یا نه یه بحثه....زوم کردن رسانه ای مثل ب ب سی روی این مطلب و خبر رفتن راجبش طی دو روز گذشته جای سوال داره!؟واقعا چی باعث میشه تا این رسانه در حالیکه مدعی حرفه ای بودنه خبری تا این حد زرد و نا معتبر رو پوشش بده!؟ آیا ربطی به فروش کلاه قرمزی نداره تا بلکه اینرو هم مصادره به مطلوب کنن!؟ راستی این شخصیتهای عروسکی در کجا نمایش پیدا کردن و مشهور و محبوب شدن؟ مگه نمیگن کسی تلویزیون نگاه نمیکنه!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج