اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۸۴۰۴
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

اسکات ایستوود فعال تر می شود

اسکات ایستوود پسر کارگردان مشهور آمریکایی قصد پیوستن به فیلم «حاشیه اقیانوس ۲» را دارد.

روزنامه بانی فیلم: اسکات ایستوود پسر کارگردان مشهور آمریکایی قصد پیوستن به فیلم «حاشیه اقیانوس ۲» را دارد.

اسکات ایستوود فعال تر می شود

به نقل از هالیوود ریپورتر، این بازیگر جوان سینما که مدتی است در حال نقش‌آفرینی در فیلم‌های مختلف است وارد مذاکرات اولیه برای پیوستن به فیلمی علمی-تخیلی شده است.

ایستوود جوان که از بازیگران «جوحه خودکشی» بود، قرار است به زودی در کنار جان بویگا در فیلم جدید گیلرمو دل‌تورو که ادامه‌ای بر فیلم سال ۲۰۱۳ اوست، جلوی دوربین برود.

به این ترتیب او پس از بویگا دومین بازیگر جوانی است که به این فیلم دعوت می‌شود.

«حاشیه اقیانوس آرام۲» که در ادامه فیلم نخست آن ساخته می‌شود، فیلمی اسطوره‌ای درباره روبات‌های بزرگی است که با هیولاهای دریایی که از خودشان هم بزرگ‌تر هستند، مقابله می‌کنند.

جان بویگا ستاره فیلم «جنگ ستارگان» در این پروژه نقش فرزند کاراکتری را بازی می‌کند که در فیلم نخست ادریس آلبا در نقش او ظاهر شده بود. کارگردانی این فسمت را استیون دنایت برعهده دارد که مجری «اسپارتاکوس» و فصل یک «بی‌پروا» بود. در حالی که دل تورو از تهیه‌کنندگان این فیلم خواهد بود، بویگا نیز تهیه‌کننده ویژه ‌فیلم است. اکران این فیلم برای ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است.

این در خالی است که چندی پیش اعلام شد ایستوود به گروه بازیگران یک ادامه پربودجه دیگر یعنی «خشمگین ۸» اضافه شده است. او به زودی با فیلم «جوخه خودکشی» که ۵ آگوست اکران می‌شود، در سینماها دیده خواهد شد.

اسکات ایستوود ۳۰ ساله از سال ۲۰۰۶ در این حوزه مشغول فعالیت بوده‌است. او کارش را با «پرچم‌های پدران ما» ساخته پدرش شروع کرد و بعد در فیلم‌های مختلفی چون «شکست‌ناپذیر» و «مشکلی با منحنی» بازی کرد. او در کنار برد پیت بازیگر فیلم «غضب» در سال ۲۰۱۴ بود و از فیلم‌های جدیدترش می‌توان به «اسنودن» ساخته الیور استون اشاره کرد.

«حاشیه اقیانوس آرام» محصول سال ۲۰۱۳، به کارگردانی گیرمو دل تورو و نویسندگی دل تورو و تراویس بیکام بود. در آن فیلم بازیگرانی همچون چارلی هونام، ادریس البا، رینکو کیکوچی، چارلی دی و ران پرلمن ایفای نقش کرده بوداند. داستان فیلم در سال ۲۰۲۰ رخ می‌دهد، جایی که زمین توسط هیولاهای فضایی مورد حمله قرار گرفته است. این هیولاهای عظیم از درگاهی واقع در کف اقیانوس آرام وارد زمین می‌شدند. برای رویارویی با این هیولاها بشر به فکر ساخت ربات‌هایی غول پیکر به شکل انسان افناد که به وسیله دو خلبان که ذهنشان توسط رشته‌های عصبی به یکدیگر متصل می‌شود، هدایت می‌شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج