اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۹۶۳۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

دلیل لغو کنسرت کریستف رضاعی

بنا بر اعلام روابط عمومی بنیاد رودکی، قرار بود کنسرت گروه «نور» به سرپرستی کریستف رضاعی در تاریخ ۲۲ تیرماه در ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار شود که به دلیل برخی مسائل این کنسرت منتفی شد.

وب‌سایت موسیقی ما: بنا بر اعلام روابط عمومی بنیاد رودکی، قرار بود کنسرت گروه «نور» به سرپرستی کریستف رضاعی در تاریخ ۲۲ تیرماه در ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار شود که به دلیل برخی مسائل این کنسرت منتفی شد.

دلیل لغو کنسرت کریستف رضاعی

کریستف رضاعی درباره علت این ماجرا به چند جمله اکتفا کرد و به ما گفت: «قرار بود کنسرت گروه «نور» در تیرماه برگزار شود و تمام مقدمات کار هم فراهم بود، اما این کنسرت به دلیل دیرکرد ارشاد، کنسل و منتفی شد.»

این هنرمند دورگه ایرانی-فرانسوی توضیح بیشتری در این‌باره نداد اما طبق شنیده‌ها قرار بوده نوازندگان خارجی گروه «نور» را در این کنسرت همراهی کنند که به دلیل عدم هماهنگی مجوز برای حضور آنها در ایران و تأخیر ارشاد برای پیگیری مجوزهای این نوازندگان، کنسرت پیش‌روی گروه «نور» نیز منتفی شده است.

آخرین حضور کریستف رضاعی همراه با گروه «نور» روی صحنه به سومین «هفته موسیق تلفیقی تهران» در اردیبهشت‌ماه برمی‌گردد که برای اولین‌بار، موسیقی فیلم‌های خود را به گوش علاقه‌مندان رسانید. اين گروه طی ١٦ سال فعالیت مستمر خود علاوه بر چندین کنسرت در تهران، بالغ بر ۵۰ اجرا در کشورهایی چون فرانسه، بلژیک، آلمان، اسلوونی، کره جنوبی و اتریش داشته كه یکی از مهمترین آنها حضور در «جشنواره موسیقی آیینی فز» در مراکش (١٣٩١) بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج