adexo3
۳۵۵۰۳۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

چاوشی: نظام پارتی بازی باید برچیده شود

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با بیان اینکه افرادی که ثروت اندوزی کرده‌اند صلاحیت تصدی امور را ندارند گفت: نظام پارتی بازی و رشوه خواری باید برچیده شود

خبرگزاری فارس: سید شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران بعدازظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل سیاسی و انتخابات این استانداری طی سخنانی اظهار داشت: مسئولیت در نظام اعتقادی جمهوری اسلامی ایران، انجام وظیفه و ادای تکلیف در مقابل نظارت خداوند است، در نظام‌های دینی پاسخگویی و نظارت پذیری در کنار مسئولیت امری حتمی و قطعی است.

وی با بیان اینکه پاسخ در مقابل حقوق قانونی مردم، ادای مسئولیت و تکلیف است افزود: پست و مسئولیت طعمه‌ای برای دارندگان‌ آن محسوب نمی‌شود بلکه فرصتی است که یک انسان می‌تواند میزان تعهد کاری و مسئولیت پذیری خود را به منصه ظهور برساند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران تاکید کرد: افرادی که از هر فرصتی برای ثروت اندوزی بهره برده و می‌برند صلاحیت تصدی امور جامعه را ندارند.

چاوشی ضمن انتقاد از سیستم اداری دستگاه‌ها گفت: متاسفانه سطح بهره‌وری در کشور ما پایین است، سازمان اداری عریض و طویل توانایی تحقق هدف های متعالی جمهوری اسلامی ایران را ندارند و این چنین سازمان اداری نمی‌تواند نسبت به مسائل جامعه حساس باشد. البته این سازمان اداری تنها متعلق به دولت و قوه مجریه نیست.

چاوشی اضافه کرد: نارضایتی عمومی جامعه را که خسارت بارترین کاستی به شمار می‌رود نمی‌بینیم، انسجام و یکپارچگی را که تحقق همه اهداف حکومت را برعهده دارد فراموش کرده‌ایم لذا از تریبون‌های رسمی کشور باید فریاد اصلاح سیستم اداری کشور را سر دهیم.

وی تصریح کرد: بدون انقلاب اداری و تحول در ساختارها و سازمان های موجود به هدف مهم نظام دست نخواهیم یافت.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اداری باید درس را از خود شروع کنند، لازمه تحول ابتدا تحول اخلاقی جامعه و مطالبه گری است، مردم با عنوان پشتوانه‌های اصلی نظام باید در مقابل مسائل جامعه احساس مسئولیت کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران خاطرنشان کرد: نمی‌شود زمانی که خطا از همفکران و رقیبان ماست نادیده بگیریم و وقتی در خط مقابل این مسئله وجود دارد آن را موشکافی و رصد کنیم و این از عدالت اسلامی به دور است.

وی در پایان گفت: مسئولان وقتی مسئولیت را امانت الهی بدانند دل می‌سوزانند. نظام پارتی بازی و رشوه خواری باید برچیده شود و نظام پاسخگو با شفافیت باید استقرار پیدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب چاوشی
      بعدازچهارده که باید برای دیگرکشورها الگو باشیم خودمان رابایداصلاح کنیم درعمل.....

    • بدون نام

      آغا تازه بیدارشده ............. حالا دیگه کو گوش شنوا و کو عمل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج