adexo3
۳۶۳۴۴۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تصاویر و مشخصات گوشی جدید موتورولا

به نظر می رسد که واقعأ زمان زیادی تا رونمایی رسمی از گوشی هوشمند Moto Z موتورولا باقی نمانده است، چرا که این گوشی ساعاتی پیش موفق شده مجوز عرضه در چین را کسب کند.

وب سایت تک شات: به نظر می رسد که واقعأ زمان زیادی تا رونمایی رسمی از گوشی هوشمند Moto Z موتورولا باقی نمانده است، چرا که این گوشی ساعاتی پیش موفق شده مجوز عرضه در چین را کسب کند.
تصاویر و مشخصات گوشی جدید موتورولا

اگرچه این گوشی با شماره مدل XT۱۶۳۵ در وب سایت TENAA در چین معرفی شده، ولی با توجه به اینکه ظاهری شبیه به گوشی های Moto Z سامسونگ دارد و البته مشخصات سخت افزاری آن کمی پایین تر است، می توان با اطمینان گفت که این گوشی همان Moto Z Play است که طی ماه های اخیر شایعات زیادی راجع به آن شنیده ایم.

زمانی بود که موتورولا تنها سه نوع گوشی در رده های ابتدایی، میانی و بالا عرضه می کرد. اما محصولات این شرکت حالا تنوع بیشتری پیدا کرده و کاربران می توانند گوشی هوشمندی که مطابقت بیشتری با سلیقه شان دارد را انتخاب کنند.

گوشی Moto Z Play در مقایسه با سایر گوشی های سری Z موتورولا قطعا در رده پایین تری جای می گیرد. براساس مشخصاتی که توسط وب سایت TENAA منتشر شده، از پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ هشت هسته ای با سرعت ۲ گیگاهرتز در این گوشی استفاده شده است. حافظه رم آن سه گیگابایت و حافظه داخلی اش ۶۴ گیگابایت است. صفحه نمایش ۵.۵ اینچی آن دارای تفکیک پذیری ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است. قدرت دوربین جلو به ۵ و قدرت دوربین اصلی به ۱۶ مگاپیکسل می رسد. و همانطور که انتظار می رفت، خبری از اسکنر انگشت در این گوشی نیست.

این گوشی با اینکه از سایر هم خانواده هایش ضعیف تر است، اما همچنان وجوه اشتراک زیادی با آنها دارد که از جمله آنها می توان به ابعاد، طراحی بدنه پشتی و کانکتورهای مشابه اشاره کرد. حال به نظر می رسد که به طور غیر رسمی از بسیاری از مشخصات این گوشی خبردار شده ایم و تنها سوال باقی مانده، زمان عرضه و قیمت آن است.
تصاویر و مشخصات گوشی جدید موتورولا
تصاویر و مشخصات گوشی جدید موتورولا
تصاویر و مشخصات گوشی جدید موتورولا
تصاویر و مشخصات گوشی جدید موتورولا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج