اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جاعل حرفه‌ای، شوکر و گاز اشک آور هم می‌فروخت!

جاعل حرفه‌ای که به صورت گسترده شوکر و گازاشک‌آور را همراه احکام جعلی می‌فروخت‌، دستگیر شد.

چند روز پیش ماموران گشت کلانتری ۱۱۴ هنگام گشتزنی با ظنین شدن به یک خودروی پراید و متوقف کردن آن، در بازرسی از راننده یک دستگاه شوکر و یک عدد اسپری گاز اشک‌آور را به همراه چند کارت شناسایی متعلق به نیروهای نظامی و مجوز حمل شوکر و اشک‌آور کشف کردند. با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، متهم برای تحقیقات در اختیار ماموران پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.
چند ساعت پس از تحویل متهم به پلیس آگاهی، فردی با حضور در این محل و معرفی خود به عنوان یکی از مسوولان نظامی، مدعی شد متهم دستگیر شده از همکاران او بوده و در ادامه برای اثبات ادعای خود حکم انتصاب وی را به کارآگاهان ارائه کرد.

ماموران که به رفتارهای این فرد ظنین شده بودند، پس از استعلام متوجه شدند متهم دستگیر شده همراه فردی که خود را از مسوولان انتظامی معرفی می‌کند، هیچ سابقه‌ای در این زمینه ندارند.
با مشخص شدن این موضوع، مردی که جعل عنوان کرده بود دستگیر و مشخص شد اسناد و مدارک ارائه شده از سوی وی برای آزادی متهم نیز جعلی است.
با تحقیق از دومین متهم که خود را بهزاد معرفی می‌کرد، وی اعتراف کرد: شوکر و گاز اشک‌آور را همراه اسناد و مدارک جعلی از فردی به نام امید که در اینترنت با او آشنا شده‌ام، خریداری کرده‌ام.

دستگیری جاعل حرفه‌ای
در پی این اعترافات، ماموران با گزارش موضوع به مقام قضایی، دستگیری امید را در دستور کار خود قرار داده و سرانجام این متهم را در یک سفره‌خانه در خیابان دماوند شناسایی و دستگیر کردند.
با دستگیری متهم و کشف شوکر و گاز اشک‌آور، دستور بازرسی خانه متهم صادر شد و با عزیمت ماموران به محل سکونت وی، ماموران موفق به کشف اسناد و مدارک جعلی مجوز حمل شوکر و گاز اشک‌آور، همراه مقادیر قابل توجهی شوکر، گاز اشک‌آور، دستبند و 2 قبضه سلاح کمری تقلبی شدند.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی، مشخص شد وی با جعل هویت یکی از شرکت‌ها، کارت‌های شناسایی را جعل و سپس شوکر و گاز اشک‌آور می‌فروخته است.
با ثبت اعترافات متهم، رئیس پلیس آگاهی تهران هشدار داد کسانی که مجوز حمل شوکر و گاز اشک‌آور از شرکت خدمات انتظامی را دارند، آگاه باشند که این مجوزها فاقد وجاهت قانونی است و پلیس با این قبیل مجوزها برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

جاعل حرفه‌ای، شوکر و گاز اشک آور هم می‌فروخت!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج