اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۹۲۹۹
۵۰۴۰
۵۰۴۰
پ

تنش میان دیواین جانسون و وین دیزل

در اوایل این هفته دیواین جانسون ملقب به «راک» در پست اینستاگرامی خود از یکی از بازیگران مرد قسمت هشتم فیلم سریع و خشن به‌شدت انتقاد کرده و وی را بزدل خواند.

وب‌سایت پدال: در اوایل این هفته دیواین جانسون ملقب به «راک» در پست اینستاگرامی خود از یکی از بازیگران مرد قسمت هشتم فیلم سریع و خشن به‌شدت انتقاد کرده و وی را بزدل خواند. درحالی‌که جانسون دقیقاً نگفته بود مخاطب این پستش چه کسی است اما گزارش TMZ ادعا می‌کند منظور وی، وین دیزل، بازیگر و تهیه‌کنندهٔ سریع و خشن ۸ بوده است.
منابع ناشناس علت بروز این تنش میان جانسون که نقش لوک هابز را بازی می‌کند و دیزل که نقش دومینیک تورتو را بازی می‌کند را اخذ تصمیمی از سوی دیزل بدون مشورت با جانسون اعلام کرده‌اند. این اختلاف تا جایی پیش رفته که حتی ادامهٔ فیلم‌برداری را تقریباً غیرممکن کرده است.

تنش میان دیواین جانسون و وین دیزل

بااین‌حال راک در یکی از پست‌های خود گفته است:

در تیم سریع و خشن هم مانند هر گروه دیگری که مثل یک خانواده هستند، چنین تضادها و اختلافاتی وجود دارد. اختلاف‌نظر و اختلاف اساسی در اعتقادات؛ اما به نظر من تنش و نزاع می‌تواند خوب باشد اگر همه به دنبال هدف و نیت بزرگی باشند. من از یک تنش و رقابت سالم استقبال می‌کنم چراکه مانند هر خانواده‌ای موجب بهتر شدن می‌شود. با همهٔ این‌ها مهم‌ترین چیز برای من و همهٔ ستارگان سریع و خشن ۸ ارائهٔ یک فیلم باورنکردنی به جهان است.

تنش میان دیواین جانسون و وین دیزل

همچنین برخی منابع گزارش داده‌اند که تنش میان جانسون و دیزل می‌تواند موجب سرزنش کشتی‌گیر سابق (منظور دیواین جانسون است که قبلاً در رشتهٔ کشتی کج فعالیت داشت) از سوی مردم گردد. درهرحال به نظر می‌رسد مناقشه میان این دو ستاره موجب گردد که سریع و خشن ۸ در زمان و موعد مقرر آماده نشود.

تنش میان دیواین جانسون و وین دیزل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج