adexo3
۳۷۱۹۹۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پایان طرح آزمایشی ترابردپذیری تا هفته آینده

به نظر می رسد اجرای آزمایشی این طرح و برطرف شدن ایرادات آن طی این مدت رضایت مسئولان وزارت ارتباطات را جلب کرده است.

وب سایت دیجیاتو - پیام ادیب: طرح ترابردپذیری تلفن همراه مدتی است به صورت آزمایشی و با محدودیت تعداد در حال اجراست. بر اساس این طرح مشترکان هر یک از اپراتور های ارتباطی کشورمان می توانند در صورت نیاز، با حفظ شماره به طور کامل، اپراتور خود را عوض کنند و از شبکه ی اپراتور دیگری خدمات دریافت کنند.


پایان طرح آزمایشی ترابردپذیری تا هفته آینده

حال به نظر می رسد اجرای آزمایشی این طرح و برطرف شدن ایرادات آن طی این مدت رضایت مسئولان وزارت ارتباطات را جلب کرده است. به نقل از خبرگزاری ها، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصمیم دارد پس از گذشت حدود یک ماه و نیم از کلید خوردن این طرح به صورت آزمایشی و به مناسبت هفته ی دولت، این طرح را وارد مرحله ی اجرای کامل و بدون محدودیت کند.

این طرح ملی، ابتدا با هدف کشف نقاط ضعف و چالش‌ های ترابرد با محدودیت حداکثر ۵۰۰ شماره در روز شروع و سپس بعد از یک هفته، مجوز ترابرد برای روزانه ۷۰۰ شماره نیز صادر شد. گام بعدی نیز محدودیت ۱۰۰۰ شماره در روز بود با این تبصره که اگر اپراتورها به این میزان ظرفیت در روز برسند و تقاضای ترابرد بیشتر را داشته باشند، با کسب اجازه از رگولاتوری امکان این کار وجود داشت.

با این حال به نظر می رسد در کل روند اجرای آزمایشی طرح ترابردپذیری تا حدی راضی کننده بوده که مسئولان وزارت ارتباطات قصد دارند از ۳۱ مرداد وارد فاز نهایی شوند و بدون محدودیت اجرای این طرح ملی را در پیش بگیرند.

از جمله نکاتی که وزارت ارتباطات در آستانه ی خروج طرح از مرحله ی آزمایشی گشزد کرده می توان به این موارد اشاره نمود که همزمان با انجام ترابرد، یک سیم‌ کارت جدید به مشترک داده می‌ شود. بنابراین پیشنهاد شده قبل از انجام ترابرد و تعویض اپراتور، مشترکان همه ی اعتبار خود را مصرف کنند.

نکته ی بعدی اینکه پیش از انجام ترابرد همه ی قبوض و بدهی‌ های سیم‌کارت فعلی مشترک باید تسویه شود. و در نهایت اینکه با تعویض اپراتور، پیامک‌ های خدمات دولتی و بانکی مشترکان قطع نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج