adexo3
۳۸۱۲۴۱
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

بازیگر «معمای شاه»: امیدوارم به گدایی نیفتیم!

كاظم افرندنيا گفت: اميدوارم روزي به گدايي نيفتيم، متأسفانه هنرمنداني مي‌شناسم كه امروز به گدايي افتاده‌اند چرا كه همه چيز به گروه‌هاي مافيايي محدود شده است.

وب‌سایت دیباچه: كاظم افرندنيا گفت: اميدوارم روزي به گدايي نيفتيم، متأسفانه هنرمنداني مي‌شناسم كه امروز به گدايي افتاده‌اند چرا كه همه چيز به گروه‌هاي مافيايي محدود شده است.

بازیگر «معمای شاه»: امیدوارم به گدایی نیفتیم!

كاظم افرندنيا بازيگر سينما و تلويزيون اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر در هيچ فيلم يا سريالي بازي نمي‌كنم. شرايط بسيار عجيب شده به طوريكه پيش از عيد با من براي بازي در مجموعه‌اي صحبت شد اما ديگر خبري از تهيه‌كننده و كارگردان آن اثر نشد.

افرندنيا خاطرنشان كرد: حتي براي بازي در مجموعه‌اي به كارگرداني سيامك خواجه‌وند نيز صحبت‌هايمان به قطعيت رسيد اما با وجود اينكه ساخت اين مجموعه شروع شده هنوز بازي من شروع نشده است.

وي افزود: بسياري از بازيگران با تكيه بر مافيايي كه در تلويزيون و سينما به وجود آمده مشغول كار هستند و بخش اعظمي از بازيگران بيكار شده‌اند. دلم از اين مسائل پر است و اگر بتوانم روزي در برابر همه اينها مي‌ايستم.

اين بازيگر تصريح كرد: تلويزيون دچار فساد مالي شده و به بهانه نبود بودجه آثار ضعيف توليد مي‌كند. من در اين سالها فقط در «معماي شاه» نقش تيمسار طوفانيان را بازي كردم كه حدوداً پس از سه سال ۴ سكانس اين روزها بازي خواهم داشت كه البته پس از ۳ يا ۴ ماه هنوز براي بازي در اين مجموعه با من صحبت ديگري نشده است.

بازيگر مجموعه «ستايش ۲» اظهار داشت: در تلويزيون همه چيز به پول برمي‌گردد و متأسفانه بي پولي اين وضعيت را براي تلويزيون به وجود آورده كه اكثر مردم به فيلم‌ها و سريال‌هاي خارجي روي آورده‌اند. من نيز خود را بيشتر با فيلم‌ها و سريال‌هاي خارجي سرگرم مي‌كنم تا حداقل دلم براي وقتي كه تلف كرده‌ام نسوزد، به همين دليل اصلاً تلويزيون نمي‌بينم.

افرندنيا خاطرنشان كرد: انتظاري از مسئولان ندارم و اصلاً آنها را نمي‌شناسم. بهتر است مسئولان همينطور بيشتر به فكر اين باشند كه جايگاه خود را حفظ كنند. اميدوارم روزي همه آنهايي كه به خواب رفته‌اند از خواب بيدار شده و وضعيت سينما و تلويزيون ما را ببينند و به نجات آن فكر كنند.

وي تصريح كرد: روحيه هنرمندان با مسائلي مثل مسائل مافيايي سازگار نيست و كار ما يك كار لطيف است كه خيلي چيزها بايد در آن رعايت شود. با وجود اينكه حدود نيم قرن است كه كار مي كنم در حال حاضر ۳ ماه است كه نتوانسته‌ام اجاره خانه‌ام را بدهم.

اين بازيگر اظهار داشت: اميدوارم كه مسئولان نگذارند كه وضعيت از اين بدتر شود. بسياري از بازيگران وضعيت امروز من را دارند و با زحمت فراوان جواني‌شان را در راه هنر و سينما گذاشته‌‌اند اما امروز در بحران بدي به سر مي‌برند.

افرندنيا در پايان تصريح كرد: اميدوارم روزي به گدايي نيفتيم، متأسفانه هنرمنداني مي‌شناسم كه امروز به گدايي افتاده‌اند چرا كه همه چيز به گروه‌هاي مافيايي محدود شده است.

گفتني است كاظم افرندنيا در مجموعه‌هاي تلويزيوني و فيلم‌هاي سينمايي متعددي از جمله مجموعه‌هاي تلويزيوني «گل‌هاي آفتابگردان»، «خواب و بيدار» و «خانه‌اي در تاريكي» و فيلم‌هاي سينمايي «خاك و آتش»، «سگ كشي» و «مردي در آينه» ايفاي نقش كرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باعث تاسفه براي مسولان کشور!!!؟

    • بدون نام

      اینهمه دارن میگن ،چرا کسی پاسخگو نیست؟ همه جا هنرمنداشونو میذارن رو سرشون حلوا حلوا میکنن،ما منتظریم کی حلواشونو بخوریم

    • بدون نام

      تیترو جوری نوشتید که بهله.. آره ما هم واسه همون خوندیم.

    • shohrehandy

      حیف که این بازیگران ایرانند و تو کنج تنهایی با خودشون و خدای خودشون وبا سیلی صورتشونو سرخ نگه داشتن تو کشورهای دیگه اگه پول هم بهشون ندن باز از حال بازیگرا و ملتشون خبر دارن و مسئولین اونا قدرشونو میدونن ولی اینجا چی بگیم به کی بگیم چه خاطرات و فیلمایی از این بازیگرای دهه 60 داریم اما الان همه چیه بازیگرای جوون شده پول اونم برای بازیای بیکیفیتشون و...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج